Profile picture for user calixtus79

Ik mis in jullie portfolio van 2019 echt de volgende coins: SWTH, TKY, TEL en KIN. Hebben jullie je hier wel eens in verdiept? Allemaal bezig met real use cases. Enorm ondergewaardeerd al zeg ik het zelf. Ze zijn er ook nog lang niet, maar verdienen naar mijn idee ook een plaats in de portfolio. 

Profile picture for user Patrick Suiker

Hoi Calixtus79!

Deze munten kennen we zeker. Helaas zijn ze toen niet door onze selectie gekomen. We vonden andere munten beter / meer groeipotentie hebben. Dit betekent overigens niet dat het geen goede munten zijn, of dat een munt die er nu niet in staat over een tijdje er ook niet in staat.

We houden altijd potentiële munten in de gaten. Wanneer er eentje te weinig presteert en een andere munt doet het juist beter, dan kan er gewisseld worden.

Leuk trouwens dat je ook op zoek bent gegaan naar crypto parels! Hoe ben jij bij deze munten terechtgekomen? Van horen zeggen of zelf tegen het lijf gelopen?

Profile picture for user calixtus79

Hoi Patrick, ik volg crypto ook al ruim 2 jaar en ik ben destijds zelf op zoek gegaan naar deze zogenaamde GEMS. Met name TEL en KIN daar heb ik echt geloof in. TEL gaat dit jaar echt real life iets betekenen voor de unbanked people in verschillende landen. Als zij dat goed weten te promoten, dan gaat TEL echt omhoog vliegen. KIN is ook mega goed aan de weg aan het timmeren, nu al ruim 66 apps, zie https://v2.kinexplorer.com/apps. Vooral de visie van Ted Livingston in deze spreekt mij enorm aan! TKY is en blijft wel echt een gok, beetje duister, maar goed mocht de regering van China hier echt in zitten en als ze crypto's toelaten, wat ik echt wel ergens geloof, dan kan deze echt exploderen. Mooi initiatief, echter af en toe wat vaag. Dan hoop ik ook dat de DEX van Switcheo onder de chinezen bekend wordt (overigens gaan ze beginnen met een grote campagne in Q3), zodat deze coin ook flink gaat stijgen. Groet