Profile picture for user Reaguurder25

Ik wil graag bij Binance inloggen maar de code van mijn Google Authenticator werkt niet?!

Ik las ergens dat het met de tijdzone te maken kan hebben, maar weet niet goed hoe ik dit kan instellen.

Weet iemand van jullie hoe ik dit doe?

Profile picture for user Camille Lemmens

Hoi, ik had hetzelfde probleem.
Het inloggen is geen enkel probleem dat gaat makkelijk. Maar zo snel als ik bij de 2FA uitkwam, ging het mis bij mij. Elke keer kreeg ik het bericht dat de Google Authenticator code niet goed was. Ik werd er helemaal tureluurs van en heb intussen drie verschillende Binance accounts aangemaakt. Elke keer in de hoop dat het met een nieuw account wel lukt. Nou, mooi niet dus.
Toen kreeg ik echter de tip dat het aan de tijd instelling op je telefoon kan liggen. Die staat bij mij handmatig ingesteld, en die was inderdaad niet synchroon met de tijd op mijn pc. Dat dus aangepast en vol goede moed weer terug naar Binance om het opnieuw te proberen. Maar weer kreeg ik het intussen bekende bericht dat de GA code niet goed was.
Toen heb ik het maar erbij gelaten voor een paar weken. Tot het bloed echter weer begon te kriebelen. Ik heb toen eens goed in de settings van mijn telefoon gekeken wat mijn instellingen zijn. Daar bleek dat ik dus handmatig de tijd instelde en niet automatisch. Dat veranderde ik naar automatisch en heb bij een andere beurs geprobeerd of het nu dan wel lukt.

Tot mijn grote verbazing doorliep ik de hele 2FA procedure zonder problemen. Hierna bij Binance geprobeerd en ook daar geen problemen, plus een handvol andere beurzen. Alles geen probleem meer. Vandaag bij diverse beurzen aangemeld zonder problemen.

In settings/instellingen van je telefoon, ga naar 'systeem', ga naar 'datum & tijd' vink 'set automatically' aan en dat is het.

Veel succes ermee.