Profile picture for user Etienne van Tielraden

Goedemiddag,

Ik ben geïnteresseerd geworden in jullie platform omdat ik een artikel van 02/07/2019 'Crypto Portfolio 2021 - Kleine crypto's die 100x over de kop kunnen' heb gelezen. Jullie schrijven daar dat jullie periodiek een lijst van 'CryptoParels' posten die op basis van jullie onderzoek het potentieel hebben om gigantisch te gaan stijgen. Doen jullie dit nog steeds en hoe relevant is het, een kleine 2 jaar na publicatie van dit artikel, om nog lid te worden van jullie platform? 
Zou ik nu niet te laat zijn om mij aan te sluiten en van jullie tips gebruik te maken omdat de cryptomarkt nu onder het grotere publiek bekend wordt? Met andere woorden: blijven er nog wel parels over?

Groet,

Etienne

Profile picture for user Aernout Kolijn

Goeie vraag! We zijn een paar jaar terug begonnen met het crypto portfolio en hebben die sindsdien regelmatig een update gegeven, de meest recente update was van april dit jaar. De munten in het portfolio zijn geselecteerd aan de hand van nauwkeurig onderzoek en analyses van de markt. We houden de cryptomarkt nauwlettend in de gaten en maken aanpassen wanneer we denken dat dit nodig is. 

Het is zeker niet te laat om het Crypto Portfolio aan te schaffen. De munten zijn geselecteerd omdat we geloven dat er op lange termijn potentie in de projecten zit. Het is wel goed om voor jezelf het juiste instapmoment uit te kiezen. 

De Crypto Parels - het portfolio - zijn los aan te schaffen, maar je krijgt deze gratis als je de Masterclass aanschaft. Je sluit je dan aan bij onze community. Bij AllesOverCrypto bieden we een Masterclass met 180 lessen aan, je krijgt ook toegang tot The Zone - onze eigen online community. En updates over de parels ontvang je dan uiteraard ook. 

Lijkt het je wat? Crypto Parels aanschaffen kan via deze link

Mocht je de training nog niet hebben gevolgd, dit kan gratis via deze link. Dan krijg je een idee van onze lesmethode. Na afloop krijg je het aanbod voor de Masterclass. 

Laat het gerust weten als je verdere vragen hebt.