Profile picture for user strangerd

Wat is jullie visie over Stratis?

Profile picture for user Patrick

Ik volg Stratis al een tijdje op Twitter en zie veel grote updates voorbijkomen. Zo willen ze bijvoorbeeld hun ICO-platform klaarmaken voor STO's. Velen denken dat deze Security Token Offerings sterk in populariteit gaan toenemen en Stratis kan hier een belangrijke rol in gaan spelen. Dit forumtopic gaat ook over ICO's en STO's. Wellicht vind je het leuk om die door te lezen.

Wat vind je zelf van Stratis? 

Patrick

Bedankt voor je snelle reactie

Ik ben nieuw in de cryptowereld dus echt een mening over de inhoud van Stratis kan ik helaas niet geven

Wat ik wel interessant vindt is het koerspatroon van Stratis(niemand wil het meer hebben)

En zo kijk ik er vanuit beleggingsmogelijkheden naar

Hier zijn de koopjes te vinden....uitgebodemd  en boven de 90% gedaald

Voorwaarde is wel dat het bedrijf erachter goed is,.....ervaren management,goede website,samenwerking met andere bedrijven en natuurlijk genoeg geld op de plank (anders overleefd het bedrijf toch niet of wordt voor een appel en een ei overgenomen)

Ik denk zelf dat dit het moment is om in crypto's te gaan

De beleggingswereld gaat nu ook instappen.....je ziet dit aan Bakkt

Groet

Strangerd

Profile picture for user Patrick

Interessant inderdaad om er zo naar te kijken! ZIen mensen om je heen het ook zo of zijn zij het vertrouwen in de markt kwijtgeraakt? 

Over het algemeen zijn ze het vertrouwen kwijtgeraakt.....ik denk ook dat er een stuk ervaring bij komt kijken