Profile picture for user Coen Olde Bijvank

Snovio

• Een platform dat tools aanbiedt om leads te genereren. Ze willen het leven van recruiters en sales managers makkelijk maken door leads verhandelbaar te maken.
  • Het platform is al in gebruik genomen en ze hebben ook een Chrome plugin.
  • Team van meer dan vijftien mensen.
  • Partnerships met Lego, Uber en Soundcloud.
  • Er hangt zeer veel hype rondom dit project.
  • De ICO die ze hielden had een hard cap van 2 miljoen. De tokens die niet werden verkocht zijn verbrand. 

De marketcap is onder de 2 miljoen.. je zult bijna denken dat ze aan het doodbloeden zijn. Maar aangezien deze coin wordt genoemd in de beste crypto's.. wat uiteraard een heel mooi rapport is.

Vandaar de vraag.. staat nu rond de 60 satoshi..

Profile picture for user Patrick

Investeren in gems blijft natuurlijk een risico aangezien het piepkleine munten zijn. Als je erin investeert is het dan ook goed om een relatief klein bedrag te doen. 

We zien vaak dat, hoe kleiner de munt, hoe raker de klappen zijn tijdens een bear market. Daarentegen werkt het vaak ook andersom, hoe kleiner de munt, hoe groter het winstpotentieel is in een bull market.

Zelf vind ik Snovio nog steeds een interessant project en volg ik ze nauwlettend. Ik zie dat ze nog volop aan het werk zijn en dat ze laatst hun Snovio Space Platform hebben gelanceerd. Ondertussen hebben zich al meer dan 17k mensen ingeschreven op dit platform dus dat gaat goed! Daarnaast nemen ze actief nieuwe mensen aan en bestaat het team nu uit 25 man.

Neemt niet weg dat kleine crypto's tijd nodig hebben om zich te ontwikkelen dus voor de vroege investeerders is geduld een schone zaak. Zoals Warren Buffet zou zeggen:

"The market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

Bedankt voor je antwoord Patrick, heb er 50.000 (op eigen risico :) ) van gekocht voor de lange termijn. Minimaal de 100 miljoen market cap behalen :o

Dat is het leuke van gems, als ze aanslaan dan kan je mooie winsten behalen! Ik duim met je mee dat Snovio er een van wordt! 

We gaan het mee maken!  Heb je nog een vast rijtje van laag naar hoog van aanbevolen cryptocurrencies?

Ja, investeren in cryptocurrencies is op eigen risiso :)

Heb nu Snovio, Bee en what's next? 

Ik lees al bijna vanaf het begin mee op Allesovercrypto, we werken samen, jullie zijn gewoon toppers! Wat ik nu bedoel is de betrouwbaarheid, dat doen jullie heel goed!

Groeten

Profile picture for user Derek

Dat kunnen we helaas moeilijk zeggen zonder een deel van ons crypto portfolio te verraden ;)

Maar als je op onze profielen klikt, zie je in ieder geval wat onze favoriete grote cryptocurrency's zijn. Heel leuk om te horen dat je al vanaf het begin met ons mee leest en dat je vindt dat we het goed doen! Wij zijn ook echt vanaf het begin al fan van jou en coingids.nl, maar vooral ook van je YouTube kanaal. We vullen elkaar ook mooi aan zo. Jij met veel beeld en filmpjes en wij met tekst en artikelen. 

@Derek haha snap ik hoor topper!

Ja leuk, wist ik helemaal niet. Grappig zeg.. (als je op het profiel klikt en dan de favoriete munten ziet).

Goed om te horen, leuk!! Door jullie 3 wordt en ben ik altijd gestimuleerd.. heb weer een nieuwe video gemaakt zojuist en jullie op het eind weer genoemd, toppers!

Waarom ik de laatste tijd weinig filmpjes maak.. omdat je (hoe groter je wordt) meer negativiteit ontvangt en vind ik soms moeilijk om mee om te gaan.. 

Maar goed, fijn dat er mensen zijn die wel een beetje weten hoe ik echt ben.. haha.

Binnenkort maar eens keer naar Amsterdam (ik dan) als je dat leuk vind en dan bier of fris drinken met zijn allen.. brainstormen.. wel vaker over gehad met Patrick..

Moet goed komen! We spreken elkaar!

Leuk om te horen dat je door ons wordt gestimuleerd !Je video's zijn altijd leuk om naar te kijken dus ondanks de kritiek gewoon lekker doorgaan.  Haters zal je altijd houden en ze zeggen altijd dat juist deze groep je beroemd maken haha.

Keep up the good work!

Absoluut! Ook jij bedankt voor jouw complimenten! 

Ja, je wordt er alleen maar sterker door ''haters" haha. 

Thx! Jullie ook :)

P.S. Snovio heeft ook een beweging (up) gemaakt.