Profile picture for user Derek Westra

Ik ben toch wel benieuwd wat iedereen zijn top 3 favoriete cryptocurrency is! Die van mij is nog weleens aan wisselingen onderhevig, maar momenteel ben ik het grootst fan van:

1. Zilliqa
  2. Nano
  3. Litecoin (omdat het mijn eerste was)

Wat zijn die van jullie?

Profile picture for user Thomas Leeuwenkamp

Mijn favoriete cryptomunten zijn

1. Ripple
  2. Bitcoin natuurlijk
  3. Icon

Ik ben nu vooral ook op zoek naar nieuwe munten. Voelt een beetje als goud zoeken haha!

Profile picture for user Robin Westra

Natuurlijk wisselen ze continu, maar op dit moment zijn dit die van mij:

1. Tron
  2. Zilliqa
  3. Ethereum
Profile picture for user kevin

Vet

Cpc

Man, mijn zwaarste bag ūüėÄ

Profile picture for user Visfanaat

Ik ben fan van Tron! Ze hebben laatst ook Bittorrent overgenomen. Laat iig zien dat ze serieus bezig zijn :)

Denken jullie eigenlijk dat Bitcoin op nummer 1 blijft staan of dat uiteindelijk een andere crypto het gaat overnemen?

Groetjes! :)

Profile picture for user tronster

tron!!, ripple en verge helaas op niet zoon goed moment gekocht, maar ik blijf ze voor de prijze bij kopen!

Profile picture for user fbh64

Heb er inmiddels 32 in mijn portfolio, maar mijn top 3 is:

1)  Cardano

2) Ripple

3) Elastos 

Profile picture for user Patrick Suiker

Mooie coins fbh64! Heb je ook kleine crypto's zoals Wepower (mijn favoriete) in je portfolio zitten? 

Profile picture for user Ernesto

Hi, ik heb hier Holo chain ontdekt en verwacht er veel van qua scalibility , als mass adoption gaat beginnen krijgt blockchain het erg zwaar denk ik.

Wat denken jullie ? 

Ja Holochain is zeker een interessante op het gebied van schaalbaarheid. Ik ben benieuwd wat mensen belangrijker vinden, de schaalbaarheid of de anonimiteit. Anonimiteit is namelijk geen optie bij Holochain. 

Wat vind jij belangrijker of misschien beter gevraagd, wat denk je dat de meeste mensen belangrijker zullen vinden?

Profile picture for user cryptobull

Hi, persoonlijk vind ik EOS een heel interessant project. Daarnaast zijn Decentbet en Tron ook iets om in de gaten te houden! En dit vind ik ook een interessant project: Aeternity

Moderator opmerking
Links verwijderd i.v.m. reclame
Profile picture for user Djnoa74

Goedemorgen, ik ben benieuwd wat de top 3 munten nu zijn omdat dit toch een bericht is uit 2018.

Momenteel is dit mijn top 3:

1. Bitcoin (zal altijd in mijn top 3 staan)
  2. Chainlink
  3. Tezos

Ik kies deze vooral omdat ik hier de laatste tijd het meeste in handel. Dit kan dus morgen ineens weer heel anders zijn.

Daarnaast zijn de munten uit het Crypto Portfolio ook mijn favoriet maar die houd ik voor de lange termijn vast.

Heb je zelf een top 3 Pascal?

Goedemorgen Patrick,

Bedankt voor je reactie, mijn top 3 is:

1: Bitcoin

2: Neurochain (lange termijn maar heb ik erg veel vertrouwen in)

3: Icon

Daarnaast heb ik nog diverse munten uit het crypto portfolio en natuurlijk XRP, Wanchain en ook Tezos en Chainlink, Pundi X etc.

Ik spreid mijn geld over meerdere coins.

Mooie lijst!

Wat maakt het dat je vertrouwen hebt in Neurochain?

En Wanchain is de afgelopen dagen hard gestegen, dus dat is lekker voor je portfolio!

Voor de mensen die niet weten wat Neurochain is:

Hoi Patrick,

Dank jewel. Ik geloof in Neurochain omdat het in mijn optiek de opvolger van de blockchain kan zijn. Ze denken al weer verder. (Qua veiligheid, snelheid en beveiliging)

Ze hebben een goed team, mooie partners, de roadmap is duidelijk en ze houden je via social media goed op de hoogte wat er gebeurd. Ze werken middels Machine learning en AI (Artificial Intelligence). 

Daarnaast hebben ze al gesproken met de Franse regering om dit breder te integreren. Kortom in mijn optiek een project voor de toekomst! Daarom staat deze op mijn lijst. Ik heb nu 34.000 stuks hiervan. 

Wat is jouw mening over Neurochain Patrick?

Ik ben altijd ge√Įnteresseerd in Machine Learning en¬†Artificial Intelligence dus dit maakt Neurochain zeker een project om in de gaten te houden. Uiteindelijk gaat het allemaal om de uitvoering van het idee dat ze presenteren in de whitepaper. Er zijn meerdere crypto-projecten op dit gebied actief dus de concurrentie is aanwezig.

Ik gun het je dat de Neurochain-tokens naar de maan gaan!¬†ūüöÄ