Profile picture for user tronster

hi,

ik had een vraagje waar ik laatste tijd last van heb. ik kom de laatste tijd zoveel goede cryptocoins tegen dat ik ondertussen echt heelb weingi van heel veel verschillende crypto heb. is dit handig? als de markt instort word het voor mij natuulrijk wel lastig om snel te verkopen, maar ik hb wel meer kans dat 1tje de lucht in schiet. wat doen jullie of zouden kjullie doen?

Profile picture for user Derek

Dat hangt volledig van je doelen af! Als jij ze koopt voor de (hele) lange termijn en veel vertrouwen hebt in het team en de munt, dan is het waarschijnlijk niet je plan om ze elke keer te verkopen en kopen als het goed of slecht gaat met de markt. Als je veel van dit soort munten hebt, dan maakt het niet uit dat je er veel hebt.

Als je echter gemakkelijk je crypto wilt kunnen kopen en verkopen, dan kan je beter niet te veel verschillende hebben. Bovendien is het beter om met jezelf van te voren een prijs af te spreken waarvoor je ze dan wilt verkopen, want anders zul je veel last gaan hebben van je emoties, waardoor je fouten gaat maken en dan kan je ze ook beter vasthouden.

Kortom: 

• Als je ze voor de lange termijn vasthoudt en veel vertrouwen hebt, dan maakt het niet uit.
  • Als je ze voor de korte termijn hebt, omdat je denkt dat de waarde in een korte tijd veel zal stijgen, maar er voor de lange termijn er niet zo veel vertrouwen in hebt, daar kan je er beter maar een paar verschillende van hebben.