Profile picture for user sachahorowitz

Hoi. Ik wil mijn zwager helpen met Bitcoin kopen via een ATM in Amsterdam of Utrecht.

Heb uren online gezocht, bijna allemaal oninspirerende plekken (avondwinkels enz.), telefonisch onbereikbaar, slechte beoordelingen enz. Hij is hier tot maandagochtend, dus we hebben weinig tijd.

Ik zoek naar iets waar je zonder identificatie een paar duizend Euro's kunt storten. Desnoods gebruik ik Bisq maar ik ken het niet en ik vind een wil liever een ATM geruststellender.

(En nee we zijn geen criminelen. Ik vertrouw crypto exchanges gewoon niet meer, wegens datalekken en opportunisme, en de overheid en de banken vertrouw ik voorlopig nog een beetje, maar het gaat allemaal bergaf, dus beter voorbereid...)

Laat iemand aub snel iets weten?

Groet, jullie zijn bij voorbaat bedankt!

Saholo

Profile picture for user Mike McCabe

Hi Saholo,

Heb even gekeken en denk dat je het beste naar Utrecht zou kunnen gaan, de meeste ATM's in Amsterdam lijken offline te zijn.

In Utrecht heb je deze zitten, overigens kan je op deze website een overzicht vinden van alle crypto ATM's in Nederland. Al meen ik wel dat je voor iedere ATM identificatie dient te hebben.

Met vriendelijke groet,

Mike McCabe