Profile picture for user pim kuyper

Ik werk nu 4 maanden met Bitvavo en het platform TowardsSource. Maar een maand geleden begonnen de problemen met het opnemen van geld. Omdat ik het geld nog niet zo lang had geinvesteerd moest ik een Withdrawal fee betalen van 1000 euro om 7000 Euro op te nemen. Ik had dat gedaan in ETH coins. maar daarna de vergissing gemaakt om ook mijn ETH wallet in te vullen voor mijn BTC withdrawal. Het geld raakte zoek. Men bood mij een oplossing om voor 5k US dollars een nieuw project te starten en zo het geld terug te krijgen. Dat leek te lukken en op mijn account was weer meer dan 7000 US dollars verschenen. Echter om dat op te nemen moest ik eerst weer transferkosten betalen. Dat was niet afgesproken en dat heb ik ook niet gedaan, Hierdoor kan ik alsnog niet aan mijn geld komen.

Heb ik hier te maken met een maladfide organisatie of is het gewoon pech hebben?

Profile picture for user Steffan Star

Hey Pim,

Ik heb mijn onderzoek gedaan, en zie hierdoor dat je helaas opgelicht bent...

Online zijn er meerdere mensen die hun verhaal doen over TowardsSource, zij zijn net zoals jij opgelicht. De manier waarop ze je oplichten wordt vaker gebruikt, zoals jij die net beschreef. 

Ze proberen er meer en meer geld uit te trekken op die manier, door telkens weer wat meer te vragen. Het geld op het account is ook niet echt, ze maken neppe winst zodat slachtoffers denken dat ze veel verdient hebben. Dan als ze het willen terughalen moeten ze een belasting of iets dergelijks betalen, om het zo te kunnen krijgen. 

Hier op Trustpilot kan je zien dat veel mensen gescammed zijn: 
https://www.trustpilot.com/review/towardssource.com?stars=1

Ik vind het enorm vervelend voor je dat dit gebeurd is... 

^Steffan