Profile picture for user cryptopie

Dag allemaal, in Bitvavo komt het soms voor dat je een munt niet kunt opnemen of versturen naar een wallet. Dat ligt niet altijd aan Bitvavo, heb ik begrepen. Maar ik vind ook dat deze belemmering erg lang kan duren in Bitvavo. Zo is op dit moment Solana niet te versturen naar een wallet. Ligt deze oorzaak dan bij Solana (of betreffende munt) zelf of is dat een bug bij Bitvavo? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een munt dit lang laat gebeuren. En is er een website waar je kunt zien wanneer deze belemmering ophoudt (of had moeten ophouden)? Dan doel ik niet op een Bitvavo-pagina maar een pagina of blog van Solana (of andere betreffende munt) zelf.

Groet,

Profile picture for user Steffan Star

Hey! 

Als het goed is zou je Solana wel moeten kunnen overzetten naar een andere wallet, mits deze wallet of exchange SOL accepteert. Daarnaast kan je alle munten die op Bitvavo staan, wat er op dit moment ongeveer 150 zijn, ook gewoon bij Bitvavo opnemen. 

Kan je misschien iets specifieker zijn over welke wallet dit is, dan kan ik je een stuk beter helpen. Ik hoor graag van je!

^Steffan

Hoi Steffan, dank voor je snelle reactie. Ik heb wat Solana in Bitvavo. Als ik daarop klik, krijg je de opties Handelen, Storten en Opnemen te zien. Wanneer je op Opnemen klikt, krijg je de boodschap te zien dat je deze munt momenteel niet kunt opnemen. Als ik het goed heb (ben net uitgelogd) zie je dat zelfs als je Solana wilt kopen.

Edit: woorden vergeten

Profile picture for user Donkers

Ik heb dus hetzelfde probleem op Bitvavo.
Het lijkt erop dat je Solana op Binance wel gewoon kan gebruiken.
Heb inmiddels aardig wat Solana kunnen minen en wil deze graag overschrijven naar de wallet in Bitvavo.
Helaas heb ik het op een wallet adres van Bitvavo gemined en kan er nu dus niks mee.
Jammer nu de koers behoorlijk aan stijgen is...
Inmiddels verder aan het minen op een Binance wallet.

Dat doe je goed, Donkers. Is toch raar dat het wel op Binance kan en niet op Bitvavo? Dat ligt dus niet aan Solana, zou je zeggen.

Profile picture for user Donkers

Klopt inderdaad.
Overschrijving naar Binance is inmiddels wel gelukt.
Inmiddels een bericht van support van Bitvavo gehad.

"De automatisatie en de implementatie van de volledige walletarchitectuur van de nieuwst toegevoegde valuta is tot op heden niet voltooid. Dit betekent dat u deze valuta kunt kopen en verkopen, maar nog niet kunt storten, opnemen en staken.
Alle valuta die op onze blog vermeld staan als 'New assets', vallen onder het bovenstaande. 

Wij zullen u van meer informatie voorzien als dit volledig is afgerond, maar wij kunnen helaas geen indicatie geven wanneer dit het geval is. Houd hiervoor onze blog in de gaten.
Onze excuses voor het ongemak en wij danken u voor uw geduld."

Profile picture for user Steffan Star

Bedankt voor het uitzoeken Donkers.

Wat vervelend en raar dat dit op Bitvavo nu niet kan, maar wel top dat de overschrijving naar Binance gelukt is!

Succes nog verder. 

Dank voor je reactie, Donkers, dat is fijn om te lezen. Ik vind het een goede service dat ze je laten weten (hoop ik) wanneer het euvel is opgelost. Daarop heb ik ook een mail naar ze gestuurd met dezelfde vraag. Ook prettig dat ze aangeven wat er aan de hand is.