Profile picture for user randolf1

Dag Patrick en alle cryptofans,

Ik ben nog steeds op zoek naar antwoorden ivm traden op binance . Jawel ik begrijp heel goed waar alle knoppen ect voor dienen- kopen - verkopen ect geen probleem MAAR hoe moet je nou inschatten wanneer een trade goed of slecht is ? Ik zal het anders zeggen . Als je vb. een trade doet op coinbase of andere exchange en je koopt bv. BTC aan zeg maar 9500€ dan weet je als je hem verkoopt voor 9600€ 100€ winst maakt ( exclusief de trading fee ) ok .Maar op binance als je wenst te kopen ja dan ruil je een crypto in tegen een andere crypto toch? Of je kan ook tegen USDT verkopen ... maar ik vind dit echt heel lastig om nu in te schatten of ik nu wel of niet moet kopen/verkopen en tegen wat?? En dan heb je blijkbaar nog eens een verschil als je bv . Btc verkoopt tegen USDT of een andere crypto of eventueel euro !!!Maar wanneer weet je nu met zekerheid dat je een goede zaak doet als het hem tegen een andere crypto  ruilt??Of omgekeerd?? Sorry jongens maar ik ben hier blijkbaar te dom voor ...

Profile picture for user Patrick Suiker

Wanneer je begint met crypto trading dan is het fijn als je relatief makkelijk kan beginnen. Altcoins zijn een stuk lastiger te traden dan Bitcoin en daarom blijven veel beginners nog weg van deze alternatieve munten.

Voor nu zou jij je kunnen focussen op Bitcoin/USDT en de altcoins nog even links laten liggen.

Jij volgt de Crypto Cursus bij ons en in deze cursus vind je ook het boek "De juiste cryptocurrency's kopen en verkopen op de juiste momenten". Om een beter idee te krijgen wanneer je kan instappen en wanneer een moment is om uit te stappen, kan je dit boek nog eens goed doorlezen. Je vindt het boek op het leerplatform van AllesOverCrypto.

Mocht je na het lezen van dit boek met vragen achterblijven, stel ze dan gerust hier op het Crypto Forum!