Profile picture for user mcknikker

Is er iemand hier ervaren met het gebruik van een ledger op kava defi en het versturen van bep2 tokens ?

Profile picture for user Aernout Kolijn

Geen ervaring, maar we kunnen altijd kijken hoe we je kunnen helpen. Wat zou je graag willen weten? 

Profile picture for user mcknikker

Momenteel maak ik gebruik van het platform (Kava defi) middels een trustwallet. Echter zou ik graag mijn assets willen overzetten naar mijn ledger vanuit een stukje veiligheids overweging. Ik kan mijn ledger koppelen aan Kava middels de cosmos app. Echter is het laden van bijv. XRPB niet mogelijk, modat kava geen Bep2 tokens accepteert? 

Profile picture for user Aernout Kolijn

Ik heb eens zitten zoeken, maar ik kan letterlijk niets vinden dat bevestigt of ontkent dat Kava Bep2 tokens accepteert. Afgaande op de sites, heb ik het gevoel dat Kava nog in ontwikkeling is. Ik denk dat het wijsheid is om nog even te wachten en de ontwikkelingen in de gaten te houden. 

Als je overigens bij hun FAQ kijkt, dan zie je dat ze spreken over KAVA in de vorm van een BEP2 token. In dit geval is dit wat anders dan KAVA DeFi. Ze zeggen er ook bij dat je geen KAVA token via de KAVA Chain moet sturen, dus ik denk dat het niet mogelijk is.