Profile picture for user b.breedvelt

Hallo allemaal,

Ik en mijn vriendin hebben afgelopen weekend een Ledger Nano S aangeschaft en hier willen wij onze bitcoin op gaan zetten. Nu heb ik twee vragen, 1 is er een stap voor stap uitleg over hoe we dit precies kunnen doen. 2 is het mogelijk om de bitcoin van 2 verschillende Bitvavo accounts op dezelfde Ledger te zetten?

Graag hoor ik van jullie,

Mvg,

Bart 

Profile picture for user Robin Westra

Wij hebben een handleiding geschreven voor het gebruik van de Ledger Nano S, die kan je hier vinden

Voor munten die worden ondersteund door Ledger Live (waaronder Bitcoin) is het echter ook heel makkelijk om het via Ledger Live te doen, die stappen zijn hier beschreven in de Ledger Nano X handleiding.

Je kan zeker ook de Bitcoins van 2 verschillende Bitvavo accounts op de Ledger zetten, dit doe je door een 2e "Account" aan te maken volgens de stappen uit de Ledger Nano X handleiding.

Hey Robin,

Bedankt voor de duidelijke en snelle reactie!

Wij gaan er mee aan de slag😃

Hey Robin,

De bitcoins staan op de ledger😁 handleiding was duidelijk! Ik zag dat je via Ledger live ook direct bitcoin en andere crypto kan kopen. Is dit verstandig of is dit beter via bijv Bitvavo? Zijn de transactie kosten bijv beter bij Bitvavo of maakt dat geen verschil?

Mvg,

Bart