Profile picture for user Patrick Suiker

Heb je vragen naar aanleiding van ons Bitcoin & Belasting e-boek?
Stel ze hieronder en wij zullen er zo snel mogelijk antwoord op geven!

Profile picture for user Gerard08

Hey @Patrick gaaf dat jullie een e-book hebben gemaakt over de belastingen voor de crypto. Alleen op de één of andere manier kan ik het document niet openen? zowel de PDF en de link in de mail werken niet bij mij.. Ik weet niet of je hier al meer opmerkingen over hebt gehad?

Profile picture for user Robin Westra

Hi Gerard08,

Sommige browsers (waaronder Chrome) lijken de PDF niet altijd goed te openen, je kan hem dan opslaan en de gedownloade PDF vervolgens downloaden.

Hopelijk lukt dat!

Profile picture for user Gerard08

Hey Robin,

Je hebt volkomen gelijk op Internet Explorer werkt het PDF document wel..

Bedankt voor je tip zo kom ik er wel uit.

Profile picture for user marcel.heijmans

Goedemorgen, ik wil graag Euro's van Bitvavo naar mijn bankrekening overmaken, is het dan handig om overschrijvingen in ieder geval onder de € 10.000,00 te houden zodat het niet aan de belastingdienst wordt gemeld?

Ik heb trouwens 30 minuten geleden de gratis belastinggids aangevraagd maar zie nog niets in mijn inbox.

Profile picture for user heliharm

Sorry, ik wilde een vraag stellen maar zie dat ik nu een reactie ergens op geef. Dat was niet de bedoeling. Maar kan hem nu niet meer verwijderen.

Is het lesgeld van de Crypto Masterclass aftrekbaar van mijn inkomstenbelasting onder het kopje studiekosten?

Profile picture for user Thomas Werkman

Hoi Harm! Voor zover ik weet is dit helaas niet mogelijk. Ik weet dat je studiekosten voor cursussen etc. mag aftrekken wanneer dit gaat om werk, of als zelfstandig ondernemer. Ik ben bang dat het niet mag worden weggezet als studiekosten bij de inkomstenbelasting.

Profile picture for user heliharm

Hallo Thomas, bedankt voor je reactie. Jammer dat het er niet onder valt. Scheelt toch weer een paar centen.