Profile picture for user Derek

Crypto en blockchain zijn een geweldige uitvinding en het kan echt élke industrie volledig op zijn kop zetten en decentraliseren. Dit is heel erg mooi, maar uiteindelijk zitten er ook veel mensen vooral in, omdat ze er gewoon lekker veel geld mee kunnen verdienen. Daarom ben ik heel benieuwd naar wat jullie graag zouden willen kopen van jullie cryptowinsten?

Ik wil vooral heel graag over de hele wereld wil reizen, dus ik zou er vooral vliegtickets van kopen! Iets anders dat ik heel graag zou willen hebben is een camper of motor (om uiteraard mee te reizen ;) ) 

Wat is het eerste dat jij gaat kopen?

Profile picture for user Robin

Meer crypto. Uiteindelijk zou het mooi zijn als er gewoon te leven valt van de winst. Een mooi huis en luxe auto zou helemaal geweldig zijn en dan hoeft het echt geen Lambo te zijn :)

Profile picture for user tronster

het eerste wat ik koop is een mooie auto. niet een lamborghini zoals iedereen maar ik zou graag voor een tesla gaan. het lijtk me alleen heel moeilijk om het juiste moment te kiezen hiervoor. het is jammer als je tesla voor een ton koopt en de cryptocoins die je ervoor verkocht heb blijken hierna een paar jaar later een miljoen waard te zijn

Profile picture for user Reaguurder25

Geef mij maar een dikke vakantie! Lekker met mijn maten op avontuur gaan. Kan nu al niet wachten haha! ✌️