Profile picture for user delsoljens

Hoi allemaal, 

kan iemand mij helpen op dit forum?

Waarschijnlijk heb ik een fout gemaakt (ja echt heel dom, ik weet het). 
Ik heb een wallet in Binance en Coinbase. Vanuit mijn Binance account wilde ik USDT overmaken naar mijn Coinbase. Nu zag ik dat de fee via ETH $23 was en via Solana $1, dus ik dacht. Nou laat ik Solana eens proberen...

Ik heb vervolgens mijn Sol adres in Coinbase opgezocht en mijn USDT naar Sol overgemaakt. Dit is waarschijnlijk ook meteen mijn fout. Ik had USDT Binance naar USDT adres Coinbase moeten doen.....

Inmiddels heb ik contact gehad met Binance en Coinbase, maar die wijzen allebei naar elkaar. Kortom geen van beiden kan mij helpen. Online is hij bij Binance completed en op het Sol netwerk zie je mijn USDT transfers staan. 

Iemand enig idee hoe ik nog bij mijn USDT kan komen? En of er nog een weg terug is?

Profile picture for user Steffan Star

Hey Jens,

Wat vervelend dat je per ongeluk jouw USDT naar het verkeerde adres hebt overgemaakt. Zelf kan je er niet bij, aangezien het nu vast staat op het adres die je toen hebt ingetypt. Als Binance en Coinbase je niet helpen, dan kan er helaas niets aan gedaan worden... 

Je zou beide partijen nog eens kunnen contacteren, maar ik ben bang dat het daar vast blijft staan.

^Steffan

Profile picture for user delsoljens

Bedankt voor je bericht Steffan. 

Je leest online dat ze eventueel met een expert wel iets terug zouden kunnen plaatsen, maar ik ben ook bang dat het niet meer mogelijk is. 
Ik vind het wel gek dat de betaling/overmaking er uberhaupt doorheen is gekomen. 

Daarnaast zie je op het SOL netwerk de boeking en cash staan. Het zal te maken hebben met dat de blockchain dan niet meer gebroken kan worden....

Verwacht je dat een expert nog handig is om in te schakelen of moet ik gewoon me verlies pakken?

Zo een expert zal je ongeveer 500 euro kosten wel, dus ik weet niet om hoe veel geld het ongeveer gaat? 

Maar je kan er in ieder geval zelf er niet bij helaas.. Ik dacht zelf dat je beste kans Coinbase zou zijn, aangezien je het daarheen gestuurd hebt. Helaas ben je het bij dit soort situaties toch vaak kwijt..

Ik had verwacht dat Coinbase USDT op Solana's netwerk zou supporten, maar ze hebben dit nog niet geïmplementeerd.

In dat geval hadden zij een cross chain recovery uit kunnen voeren, maar dit zou ook erg duur kunnen worden. Een recovery fee kan al snel tussen de $1000 - $2500 zijn.

Wanneer ze dit wel zouden invoeren, dan zou het wel kunnen. Tot die tijd staat je geld daar vast...

^Steffan