Profile picture for user WimVH

Ik ben nieuw in de crypto en hem me laten overhalen om vanuit Binance USDT over te zetten naar www.ouscoin.com om daar aan short term trading te doen. Leuke winsten op heel korte tijd maar nu wil ik mijn geld withdrawen naar Binance maar lukt niet. Zou eerst een 25% NALI tax moeten betalen en dan zou het opgelost zijn. Dit gedaan maar nu zou ik een security level 2 hebben en zou eerst een fee moeten betalen om een Green Channel te openen, dan zou ik een applicatie formulier moeten invullen en dan zou ik binnen het uur kunnen withdrawen. Volgens mij ben ik serieuz in de maling genomen. Iemand ervaring met de website www.ouscoin.com

Profile picture for user Thomas Werkman

Hoi Wim, ik ben bang dat je het op dit moment over een scam hebt. Deze website vraagt jou om geld te storten zodat je vervolgens je geld van de rekening af kunt halen. Dit is vaak het teken van een scam. Ik zou dan ook zeker geen geld overmaken naar de website. Helaas kun je in dit soort situaties niet gek veel doen!

Thomas

Profile picture for user WimVH

Hoi Thomas, dank voor je feedback. Dacht het al wel. Jammer maar harde leerschool.