Profile picture for user Eric63

ik bezit momenteel ADAEUR bij Bitvavo (waar ik tevreden over ben en geloof in een toekomstig opwaarts potentieel)

daarom zou ik ook graag eventueel ADABULL 3X Long token aankopen

bij Bitvavo kan je dit blijkbaar niet 'rechtsreeks' aankopen

vraag:   

-moet ik dan eerst bij Bitvavo BTC of ETH aankopen en

met deze aangekochte coins naar bv Binance gaan om daar ADABULL te kunnen aankopen?

-moet ik ook mijn BTC aangekocht bij Bitvavo in USD aankopen aangezien ADABULL bij Binance enkel in USD te kopen is?

klopt dit? hoe werkt dit?

mvg

Eric

Profile picture for user Joël Martina

Hoi Eric,

Bij Bitvavo kan je dit inderdaad niet doen. ADABULL 3X is drie keer zo volatiel als de normale ADA/USD pair. In principe trade je dan met leverage van x3, echter is het voordeel dat je met de ADABULL pair niet geliquideerd kan worden zoals normaal bij margin en futures trading. Wees er wel van bewust dat dit heel erg risky is, ongeacht of je geliquideerd kan worden of niet.

In principe kan je bijna alle munten naar Binance sturen. Het makkelijkst en goedkoopst is om Litecoin te kopen bij Bitvavo en deze dan te versturen naar je Binance account. Litecoin heeft een relatief snelle transactiesnelheid en de transactiefees zijn het goedkoopst vergeleken met Ethereum en Bitcoin.

Vervolgens verkoop je Litecoin voor USDT zodat je hiermee je ADABULL X3 kan kopen.