Profile picture for user syriadic

Hey,

ik hoop dat ik in de juiste sectie zit op dit forum om mijn vraag te stellen. Vorige week donderdag wilde ik mijn XLM versturen naar mijn Binance account. Ik heb het adres gescand met mijn telefoon en moest een memo id invullen. Als ik deze ook een scan gaf kon ik de transfer niet voltooien via Coinbase. Ik heb daarom de memo id leeg gelaten, toen ging het wel. Nu lees ik overal dat de memo id ingevuld moest worden. Via Coinbase heb ik diverse malen geprobeerd contact te zoeken, zonder succes.. ik hoop dat er hier iemand mij verder kan helpen. Is er een manier om de transfer toch te voltooien of ben ik alles kwijt? Als ik kijk in de block explorer van stellar staat deze op succesvol, terwijl er niets in binance aangekomen is. Het adres klopt overigens dus daar zou het niet aan kunnen liggen.

Profile picture for user Joël Martina

Kan je de memo ID nog invullen op Coinbase? Ik denk dat ze je transactie blokkeren omdat je dat niet hebt ingevuld.
Maar dat verklaart alleen niet waarom de transactie op succesful staat.. Het lijkt me sterk dat je XLM munten nu verdwenen zijn als het adres waar je ze naar toe hebt gestuurd gewoon klopt.