Profile picture for user lucvdp2000

Hi ik heb onderzoek gedaan naar deze coins en wil ze graag kopen. Ik kom helaas vaak uit op een verkeerde broker. Iemand een platform waarop ik deze coins makkelijk kan verhandelen?

Profile picture for user Yann

Ik heb ze ook gekocht nav webinar....Ik vraag me af wat het voordeel/nadeel is om meerdere accounts te hebben:  Bitvavo EN Bittrix EN Binance?

Profile picture for user trickske64

Ik stel me ook die vraag. Behoorlijk onoverzichtelijk. Verschillende platformen voor verschillende Coins 🪙 

Er wordt in de uitleg verwezen naar nederlandstalige linken. Maar ik kan in Binance niet kiezen voir de Nederlandse taal. Iemand die me kan helpen? 

Ik kom nog eens met mijn vraag terug...

Er wordt in de uitleg verwezen naar nederlandstalige linken. Maar ik kan in Binance niet kiezen voir de Nederlandse taal. Iemand die me kan helpen? 

Dit is wat ik lees in de uitleg 

1. Login in je account
    Let op: bewaar je gebruikersnaam en wachtwoord goed!
  2. Druk links bovenaan op Crypto kopen en kies voor Bankstorting
  3. Zorg dat hij op het tabje Fiat staat in plaats van Crypto en controleer of hij op Euro staat
  4. Kies voor iDEAL wanneer je het geld direct op je account wilt hebben en Bank Transfer (SEPA) wanneer je het ook prima vindt als het een paar dagen duurt voordat het geld erop staat
  5. Wacht totdat jouw euro's op het Binance account zijn gestort
  6. Klik bovenaan op Hand

Dit is wat ik zie..
 Ik zie nergens FIAT staan,,,

Profile picture for user Thomas Werkman

Hoi Trickske,

Het is fijn om verschillende exchanges te gebruiken omdat elke exchange andere coins, opties etc. aanbiedt. Ook is het veiliger om alles te spreiden ipv. je coins op één exchange te hebben staan.

De Nederlandse taal is niet meer beschikbaar op Binance, je kunt wel met de rechtermuisknop op de pagina klikken en dan klikken op 'pagina vertalen'. 

Je kunt op dit moment helaas geen banktransacties maken naar Binance. In het geval dat je wel zou willen handelen met Binance kun je het beste crypto kopen op een andere exchange en dit naar Binance sturen.

^Thomas