Hallo collega crypto's,
Als beginner zou ik graag wat hulp krijgen bij de aankoop van Zebi.
Ik heb de online training gevolgd, pakket gekocht en me sindsdien af en toe( helaas (nog) niet fulltime) aan het verdiepen in de crypto's die als parels omschreven zijn. Ik heb redelijk wat gelezen over Zebi en zie daar ook wel wat heil in. In de afgelopen dagen/weken daarnaast ook regelmatig forse stijgingen (en dalingen) gezien. Volgende stap is dus nu wat van die coins aanschaffen.
Ik zag dat dit via de binance dex zou kunnen maar ben hier nog niet zo bekend mee. Heb wel de uitleg, o.a. op deze website, gelezen maar check graag eea voordat ik geld weggooi.
Als ik het goed begrijp koppel ik mijn ledger nano s wallet aan Binance dex en verhandel dan direct van daaruit BNB met ZCO. Klopt dit? Merk dat ikzelf beetje angstig ben om mijn wallet direct aan de Binance dex te koppelen (misschien/waarschijnlijk geheel onterecht).
Vervolgens zou ik de ZCO 'gewoon' in mijn ethereum account kunnen storten. Klopt dit ook? (ik stop nu nog btc in btc wallet, xrp in xrp wallet etc.).
Mijn twijfel hierboven komt eigenlijk met name ook vanwege deze mededeling op site van zebi waarin ze ,volgens mij(!), aangeven dat je juist geen erc20 tokens moet hebben. Echter zou ik dan weer niet weten in welke wallet ik ze dan wel zou moeten stoppen....
Misschien beetje verwarrende of onduidelijke vragen omdat alles ook nog wat nieuw voor me is. Dus als je meer info wilt hebben hoor ik dat graag !!
alvast dank voor het mee denken!!
groet,
Rick