Profile picture for user AW-22

Beste Ls, 

Ik heb verkeerde transactie gedaan, namelijk ustd van het BEP20 netwerk (Metamask) naar ERC20 (Bittrex). Ik ben benieuwd of ik deze nog kan terug (laten) draaien en zo ja hoe? 

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Alain 

Profile picture for user Steffan Star

Hee Alain,

Helaas kan zo een transactie vrijwel nooit teruggedraaid worden. Als het een erg groot bedrag is is er soms wel een mogelijkheid dat experts dit doen. Maar dan praat je denk ik wel over meer dan 5000 euro.

Altijd goed checken welke netwerken de ontvangende partij support, voordat je de transactie doet. Nog een andere tip voor het vervolg, het is handig om eerst een klein bedrag over te maken. Zo weet je zeker dat alles goed ingesteld staat, en dat jouw geld dus veilig aankomt!

^Steffan

Profile picture for user AW-22

Hi Steffan, 

Ja klopt, normaal doe ik dat ook altijd eerst met kleinere bedagen maar er was even een moment van on-oplettendheid helaas.
In dit geval gaat het ook om een bedrag van meer dan 5k. Kan je mij anders doorverwijzen naar zn expert?

Bvd, Alain  

Profile picture for user Steffan Star

Hey Alain,

Ik moet je helaas teleurstellen want er is toch geen optie om het te recoveren. Ik had verwacht dat Bittrex de BEP20 versie van USDT al had gelist, maar dat hebben ze nog niet.

In dat geval hadden zij een cross chain recovery uit kunnen voeren, maar dit zou ook erg duur kunnen worden. Een recovery fee kan al snel tussen de $1000 - $2500 zijn.

Wanneer ze dit wel zouden invoeren, dan zou het wel kunnen. Tot die tijd staat je geld daar vast...

^Steffan

Profile picture for user Ozlem Korkmaz

Ik heb een verkeerde transactie gedaan, via mijn trustwallet heb ik mijn tokens geswapt. Vraag me niet hoe en waarom, weet het zelf niet eens. Kan wel zien dat mijn tokens daar zijn maar weet niet hoe ik ze terug kan krijgen. Kan iemand mij hierbij helpen aub. Het lukt me ook niet om met trustwallet en bscscan contact op te nemen.