Profile picture for user Steffan Star

Hier een Facebook vraag over VeChain. Mocht je geinteresseerd zijn in dit project, lees dan zeker het antwoord hieronder!

" Wat doet VeChain precies? Ik ben sinds kort holder van 300 000 Vechains. Nu is mijn vraag wat kan Vechain waard worden in een bull market?"

Profile picture for user Steffan Star

Goedemiddag,

VeChain is mijn favoriete munt en die zal ik ook op de lange termijn houden. Ik heb er dan ook zeker vertrouwen in dat die nog flink zal stijgen. 100% objectief ben ik niet, omdat dit mijn eerste munt was en hem onder de 1 cent gehaald heb.

VeChain zet zichzelf in de markt als het leidende blockchainplatform voor informatie en producten. Het crypto bedrijf, gevestigd in Singapore, is in 2015 begonnen door Sunny Lu en gaat tegenwoordig door het leven onder de naam VeChain Foundation. Het voornaamste doel is om een ecosysteem voor producten te creëren waar vertrouwen totaal geïntegreerd is. Hoe moet je dit zien?

Er is waarschijnlijk geen product waar meer nep varianten van bestaan dan Rolex horloges. Het is als non-expert vrijwel onmogelijk om er 100% zeker van te zijn of de Rolex die je wilt kopen daadwerkelijk door Rolex is ontwikkeld. VeChainThor wil dit oplossen door ervoor te zorgen dat alle producten op hun blockchain worden geregistreerd.

Hierdoor kan jij meteen checken of het horloge dat je om je pols hebt een echte Rolex is. Bovendien kan je dan direct controleren wanneer hij geproduceerd is, welk materiaal erin zit, waar deze materialen vandaan komen, et cetera.

Vechain heeft al veel partnerships met echt grote bedrijven, dit is voor mij iets wat echt belangrijk is en het laat zien dat het echt werkt. Het zijn grote namen zoals, Walmart China en BMW.

Een nadeel van VeChain kan zijn dat het geen westerse munt is, als dat het was dan was het waarschijnlijk al wijder geïmplementeerd. Ook is het niet volledig decentralised.

Het project spreekt me persoonlijk heel erg aan en ik kan ook zien waarom het erg handig zou zijn voor grote bedrijven. Ik denk dat die het volgende bull run erg goed gaat doen, een echte price target kan ik lastig geven alleen. De All Time High is ongeveer 0,26 eurocent, persoonlijk denk ik dat dit uiteindelijk wel weer gehaald kan worden.

^Steffan