Profile picture for user Lyrebird12

Hoi! 

Ik hoor veel interessante dingen over Sirin LABS (SRN). Zouden jullie hier misschien een keer een stuk over willen schrijven?

Ben erg benieuwd of jullie het een goede token vinden.

Groetjes en alvast bedankt! ☝️

Profile picture for user Coen Olde Bijvank

Al eerder over gehoord.. zijn al een tijdje bezig met een Blockchain telefoon "Finney".

ik vind het een token voor lange termijn.. maar als ze de telefoons ook daadwerkelijk gaan verkopen.. dan wordt het natuurlijk erg interessant..

ik zou wel willen weten bijvoorbeeld hoeveel pre-orders er zijn geplaatst..

Profile picture for user Patrick

Wij horen altijd graag wat jullie willen lezen op onze website, bedankt hiervoor!

Heb al vaker van Sirin Labs gehoord en het lijkt me leuk om mezelf er wat meer in te verdiepen. Ik zal het artikel dus binnenkort schrijven. Je hoort het hier op het forum van me wanneer ik denk dat hij online zal komen.

Zag trouwens net dit filmpje op Youtube. Ze hebben Messi gestrikt als Brand Ambassador, interessant!

Profile picture for user Patrick

Het artikel over de Sirin Labs Token staat online!

Via deze link kom je bij het artikel terecht. Je ziet ook direct hoe je de munt kunt kopen. 

Mocht je het leuk vinden om over een andere munt nog meer te weten te komen, laat het ons gerust weten! 

Profile picture for user Reaguurder25

Op 29 november komt hun Finney smartphone uit. 🌟 Ik verwacht dat hij daarna wel kan stijgen. Wie weet ook al een week voor de launch. Ik koop ze op Bittrex. Moet je jezelf helaas wel legitimeren maarja dat moet tegenwoordig overal wel. 

Profile picture for user Lyrebird12

Bedankt voor het schrijven van het artikel! Ik wist helemaal niet dat Messi hun ambassadeur was. Blijkbaar gaat een groot deel van die 157 miljoen richting de marketing. Hopelijk nemen ze de ontwikkeling van hun smartphone net zo serieus, dan kan het hoge ogen gaan gooien. 

Ik ben ingestapt op ruim 8 cent per token. Op het moment van schrijven is dit een verdubbeling. Ik houd ze nog aan tot op z'n minst de datum van lancering. 🌟

Nogmaals bedankt voor jullie moeite!