Profile picture for user pessMess

elke keer als het lijkt dat we weer omhoog gaan stort alles weer in. al mijn vrienden hebben hun crypto verkocht en geen intresse meer en ik hoor helemaal niemand er meer over. is crypto dood? of denken jullie dat het nog goed komt? ik heb er een hard hoofd in :( 

Profile picture for user Derek

Crypto is zeker niet dood. Momenteel bevinden we ons misschien in een zeer negatieve markt en helaas zorgt dit ervoor dat steeds meer mensen, net als jij, denken dat crypto dood is. Op gegeven moment zullen deze mensen de markt hebben verlaten (jij hopelijk niet), waardoor alleen nog de 'harde kern' over is die ervan overtuigd is dat crypto nog een mooi leven tegemoet gaat. Deze harde kern wordt langzaam aan weer groter waardoor de koers weer omhoog gaat, waardoor deze groep groter en sterker wordt. Als dit gebeurt, zal je zien dat crypto zeker niet dood is en we weer ongelooflijk mooie tijden tegemoet gaan. Voorlopig is het echter nog even wachten tot dit gebeurt.

Vergeet niet waarom je in crypto hebt geïnvesteerd. Het zal in potentie de gehele traditionele economie gaan overnemen! De vraag is alleen hoe lang dit nog gaat duren.

Er zijn al verschillende websites in het leven geroepen die grappen maken over hoe vaak Bitcoin dood is verklaard. De teller staat volgens deze site al op 309 keer. Bitcoin is echter elke keer weer springlevend overal uitgekomen en zal dat ook nu weer doen. Of zal de 310e keer Bitcoin wel opeens overlijden?

Profile picture for user Coen Olde Bijvank

Crypto is zeker niet dood, mensen (die geloven in crypto) hebben gewoon meer geduld nodig.. zoals in dec 2017 jan 2018.. was gekkenwerk.. ik zeg niet dat het niet weer kan gebeuren.. maar geduld is een schone zaak zoals Patrick ook altijd zegt :D