Profile picture for user tronster

hi jongens, denken jullie dat de dalingen voorgoed voor bij zijn? nano is zelfs 3x gegaan! is de bodem nu voorbij?

Profile picture for user Derek

Uiteraard kan niemand dit met zekerheid zeggen, maar de voortekenen zijn goed! Als we naar het grotere plaatje kijken, dan kunnen we echter zeker nog niet de conclusie trekken dat we uit de bear market (down trend) zijn, dus het is nog even afwachten of deze groei aan blijft houden. Gevoelsmatig denk ik dat er nog één keer een correctie naar een diepere bodem komt en dat we vanaf dan weer de weg omhoog gaan inzetten. Maar voor hetzelfde geld hebben we die al bereikt! Één ding is in ieder geval wel zeker en dat is dat de bull market (up trend) steeds weer dichterbij komt!

Profile picture for user Robin

Nano heeft ook nog wel een lange weg te gaan dankzij alle extra tegenslagen die ze hebben gehad. Waar Ethereum nu op ~20% staat van de piek in Januari, staat Nano na bijna 3x zo veel waard te zijn nog steeds maar op ~10% van zijn hoogste prijs.

Profile picture for user cryptobull

De cryptomarkt is uiterst volatiel. Vaak zijn er koersbewegingen die niemand kan verklaren. Om deze redenen is het erg lastig om te bepalen waar nou echt de bodem zit. Maar ik denk toch dat we niet al te lang hoeven te wachten op een nieuwe bull run (maximaal een jaar?). In ieder geval hebben we in deze crypto crisistijden genoeg tijd om ons beter te verdiepen in de technologie en wat het ons allemaal kan brengen. Allesovercrypto is een leuke site om je meer te verdiepen in crypto. Ook zijn sites zoals bitcademy en coinmarketcap handig!

Moderator opmerking
Links verwijderd i.v.m. reclame
Profile picture for user Derek

Er komen nu spannende tijden aan! De 6000 dollar is echt een keiharde support-lijn gebleken, maar hoe vaker hij getest wordt, hoe kleiner de kans wordt dat hij het volhoudt. Het grote nadeel is alleen dat als hij doorbroken, wordt, de lijn verandert in een resistance-zone. Het kan helaas nog wel even duren voordat we daar dan weer boven komen. Maar zolang we erboven zijn, hebben we niks te vrezen!

Het positieve is dat we steeds weer higher highs krijgen, en dat steeds meer mensen positief worden over de markt. Juist doordat niemand wil dat we door de 6000 zakken, zou het heel goed kunnen dat de komende periode we de dalende lijn doorbreken!

Wij hebben het gevoel dat we rond 3 oktober een duidelijke richting gaan krijgen, maar in de wereld van crypto weet je het natuurlijk nooit. Het is dus echt nog even afwachten.

Profile picture for user pessMess

wat raad je aan als bitcoin wel door de 6000 zakt om met mn altcoins te doen? ik heb een heel veel verge maar wil deze niet zo laag verkope maar als het ng lager gaat dan hoop ik iig minder verlies te leiden

Profile picture for user Bodybuilder1994

Gewoon lekkah houden! Komt echt wel weer goed. Ik heb zelf ook veel verge en hodl gewoon lekker. zolang je niet verkoopt heb je ook geen verlies, zo denk ik altijd maar haha. Mijn vriendin zegt bijna iedere dag nog verkopen die muntjes maar ik weet wel beter! 

Profile picture for user Lyrebird12

Absoluut niet verkopen inderdaad. Volgens de experts die ik volg hebben we nu de bodem bereikt en kunnen we vanuit hier weer naar boven kijken. Ik hodl lekker. Niet teveel naar omkijken is mijn tip. ☝️