Profile picture for user pefo663

Hallo mannen van "Alles over Crypto",

Ik heb de Beamwallet gedownload via jullie link in de Cryptoparels.

Ik heb dat gedaan op mijn pc, wat een windowssysteem heeft.

Als ik de Beamwallet aanklik vraagt hij "wilt u toestaan dat deze app wijzigingen aan uw apparaat aanbrengt?". Dan klik ik op ja en krijg ik de voorkant van de Beamwallet te zien en dat ik mijn wachtwoord kan invullen.

Maar ik kan niet zien waar. Er lijkt aan de onderkant van het bureaublad de bovenkant van letters zichtbaar te zijn. Misschien is dat het, maar ik kan er niet bij.

Kunnen jullie mij een advies geven?

Met vriendelijke groeten, Peter

Profile picture for user Patrick Suiker

Ik heb de stappen zojuist voor mezelf doorgelopen en loop zelf niet tegen dit probleem aan.

Zou je een print screen voor mij willen maken en hier willen plaatsen? Dan kan ik beter zien waar het misgaat.

Bedankt voor je moeite!

Hoi Patrick, het bijvoegen van de printscreens lukt niet.

Bij het fotootje wordt een link gevraagd en die heb ik niet.

Ik zie geen andere manier om ze bij te voegen, heb jij een suggestie?

Of zal ik ze maar mailen 😏

Profile picture for user Robin Westra

Je kan afbeeldingen uploaden op een afbeeldingen site zoals bijvoorbeeld Imgur waarna je ze hier kan plaatsen.

Ik ben lid geworden van de Beamsupport op Telegram.

Zij hebben mij geholpen, het had te maken met de instellingen van de grootte van de app's in het algemeen.

Nu de app kleiner is, komt de gehele app in beeld, dus is ook zichtbaar geworden waar ik in kan loggen.

Hoi, is het gewoon dat als ik de Beamwallet aanklik op mijn pc, dat ik eerst een vraag krijg: "Wilt u toestaan dat deze app wijzigingen aan uw apparaat aanbrengt"?

Hallo mannen van "Alles over Crypto?", is het ook mogelijk om mijn vraag te beantwoorden?

Profile picture for user Robin Westra

Die melding krijg je als je een programma als administrator draait binnen Windows. Hierdoor heeft het programma toegang tot meer onderdelen van Windows, wat soms nodig kan zijn. Uiteraard is het wel altijd oppassen hiermee aangezien het programma dus meer rechten krijgt. 

Kijk bijvoorbeeld of de wallet ook zonder administrator privileges kan draaien, en zo niet, zorg dat je de uitgever van de software vertrouwt op jouw computer.

Hoi Robin, bedankt voor je antwoord.

Ik ben geen computerdeskundige, hoe kan ik zien of de wallet zonder administrator privileges kan draaien?

En je schrijft: "zo niet, zorg dan dat je de uitgever vertrouwt op jouw computer. Je bedoelt dat ik Windows Microsoft "moet" vertrouwen, knipoog.