Profile picture for user AW-22

Hi All, 

Gister een foute transactie gedaan, UNI-V2 coins vanuit mijn Metamask naar mijn Binance account, maar dan naar een Ethereum Wallet. Betreffende transactie is zichtbaar in Etherscan maar natuurlijk niet aangekomen in mijn Wallet. Iemand een idee of en hoe ik dat terug kan halen? 

Voor het advies dat leidt tot terughalen van mn coins (twv bijna 3k) wil ik $300 overmaken. 

Bvd, Ruud

Profile picture for user Jan van der Starre

Goedemiddag AW-22,

Is dit gelukt?

Ik heb helaas hetzelfde probleem alleen dan tussen Binance en Coinbase.

Ik heb USDT overgemaakt van Binance naar Coinbase en daar de verkeerde netwerkcode BSC gebruikt.

Ik had ETH moeten gebruiken.

Mits het gelukt is kan jij mij dan alsjeblieft helpen?

Vriendelijke groet,

Jan van der Stare

Profile picture for user Lucas Felicio

0

Hoi Jan,

Pfoe dat is geen fijne situatie Jan! Dat wens je natuurlijk niemand toe. In dit geval is het wel een andere situatie want Ruud had het overgemaakt van Metamask naar Binance. Binance biedt haar gebruikers de optie om coins terug te krijgen zolang het bedrag groot genoeg is, en het terecht gekomen is in één van de wallets van Binance zelf. Echter, heb je hier te maken met een overmaking naar Coinbase en voor zover ik weet is er geen mogelijkheid bij Coinbase om dit coins te recoveren. Wel kan je het altijd proberen bij de support van Coinbase zelf!

Groetjes,

Lucas