Profile picture for user luterik

Hallo allemaal,

ik wou op Binance mijn ETH overzetten naar mijn Ledger nano S maar heb blijkbaar het verkeerde netwerk gekozen. (BEP20)

Ik heb ze al wel ontdekt op bscScan. Ik veronderstel dat ik ze van daar moet overzetten naar bvb Metamask maar zie daarvoor geen mogelijkheden.

Iemand enig idee hoe ik best tewerk kan gaan ?

Alvast bedankt,

Erik

Bedankt voor je reactie Jurgen.

Via Ledger Live Manage heb ik wel BNB kunnen toevoegen maar als ik daarna op Ledger Live "Add account" doe dan is BNB niet te vinden.

Erik

Dag Jurgen,

Ik heb een Metamask wallet geopend en mijn ledger eraan gekoppeld waardoor ik mijn ETH op BSC zie staan.

Ik heb ook 0.0095 BNB op mijn Metamask ledger account staan.

Als ik echter via smart chain ETH terug wil transfereren naar Binance ETH adres dan worden de fees in gasfees weergegeven. 

De transactie mislukt in ieder geval

Profile picture for user Thomas Werkman

Hoi Erik,

Thanks voor je berichtje!

Als ik je goed begrijp vind jij jouw ETH terug op het BSC netwerk en nu wil jij jouw ETH terug sturen naar jouw Binance Ethereum wallet. Begrijp ik het ook goed dat de fees in ethereum gasfees worden weergegeven?

In ieder geval kun je twee dingen proberen;

1. Je kunt proberen om jouw hoeveelheid te verzenden ETH wat kleiner te maken waardoor je wat ruimte overlaat voor de ETH gas fee. Jouw overgebleven ETH wordt dan automatisch gebruikt voor het verzenden van de ETH naar Binance.

2. Het kan zijn dat jouw BNB balans te weinig is, omgerekend is 0,0095BNB ong. 2.85 dollar. Ik betwijfel of dit genoeg is, je zou dus kunnen proberen jouw BNB balans wat groter te maken waardoor de transactie wel lukt.

Laat het maar weten of het nu lukt! Ik ben ook even aan het kijken hoe dit kan! Mocht het niet lukken... Stuur de volgende keer even een screenshot mee (alsjeblieft, zonder je adres erop!). Dan kan ik beter met je meekijken.

Kun je ook je 0x adres even privé sturen? Dan kan ik met je mee kijken op de block explorer.

Thomas

Profile picture for user Anass

Hi allemaal,

Heb mijn tether die op de Solana netwerk stond gestuurd naar mijn Coinbase. Ik heb het op de tether portemonnee verstuurd. Ben ik dan nu mijn crypto kwijt?

Ik heb het van mijn Coinbase Wallet naar mijn Coinbase verstuurt.

Profile picture for user Harm van Dijk

Hi Anass,

Het is belangrijk dat je altijd het juiste netwerk kiest voor de coins die je verstuurd.
Kies je het verkeerde netwerk dan is de kans groot dat je coins permanent verloren zijn.

Je zou contact kunnen zoeken op de Coinbase help page.

Mvg, Harm