Profile picture for user FREIJA JONGBLOET

Ik ben net begonnen met crypto's.  Ik heb via BTC DIRECT  ETH gekocht.  De gekocht ETH staan nu  in coinomi.  Als ik bij BITVAVO op de ETH ga staan en klik op 'storten' verschijnt de opm : u kunt enkel deze valuta storten via het erc20 (Ethereum) netwerk.  Stortingen via andere netwerken w niet ondersteund.' 

Hoe weet ik nu of mijn ETH op mijn Bitvavo account gaan verschijnen?   Maw of dat dan effectief via de erc20 netwerk verloopt?     De reden waarom ik dit wil doen is omdat ik via Bitvavo account toch een overzicht heb. Is dat een goed idee.  Het voelt wel  comfortabeler.  

Profile picture for user Thomas Werkman

Hoi Freija! Je kunt jouw ETH gewoon met het ERC20 (Ethereum) netwerk versturen naar Bitvavo. Jouw Ethereum zal dan verschijnen in jouw Bitvavo wallet. Deze melding wordt puur gemaakt als extra veiligheid om dat mensen vaak munten met een ander netwerk naar de wallet sturen, de munten zijn dan kwijt. Echter, je stuurt ETH naar jouw Bitvavo met het ERC20 netwerk. Dus dit zal in dit geval helemaal goed gaan! Goed dat je het even navraagt!

Thomas