Profile picture for user ellenvisser

Ik ben echt een absolute beginner. Nu heb ik voor 20 euro bitcoins gekocht op Bitvavo. Ik wil hier kleine coins voor kopen op Binance en Bittrex. Daar hebben jullie een hele duidelijke uitleg voor gegeven, bedankt daarvoor.

Alleen staat daar deze stap in die ik niet snap:

Koop Bitcoin en stuur deze vervolgens naar jouw Bitcoin adres dat je eerder hebt gekopieerd.

Hoe moet ik dit doen in Bitvavo?
Alvast bedankt voor de uitleg.

Profile picture for user Andrulex

Precies dezelfde vraag heb ik ook!

Bedankt alvast voor de uitleg.

Profile picture for user Andrulex

Het is mij gelukt om bitcoins over te maken naar binance. Alleen dat valt erg tegen. Van €20,00 in bitcoins heb jij €6,12 opnamekosten die betaal je aan bitvavo. Over deze kosten heb ik niets gehoord in de cursus. Klopt dat, Admin?

Profile picture for user Joël Martina
  1. Open je eigen account bij Bittrex
  2. Druk rechtsboven op 'Holdings'
  3. Druk op Deposit bij BTC
  4. Genereer een eigen adres en kopieer deze
  5. Open je eigen account bij Bitvavo
  6. Stort geld op je Bitvavo-rekening via iDEAL
  7. Koop Bitcoin op Bitvavo en klik vervolgens in Bitvavo op dashboard en daarna op bitcoin. Tot slot kan je bovenaan de pagina op opnemen klikken. Hier moet je het adres invullen van je bitcoin wallet van Bittrex wat je bij stap 3 en 4 hebt gedaan.
  8. Wacht totdat de Bitcoins op Bittrex staan
  9. Ga op Bittrex naar 'Markets' en klik de crypto aan die je wilt kopen
  10. Koop de gewenste hoeveelheid van de munt.

De transactiekosten zijn bij Bitvavo wel wat duurder dan bij andere exchanges. Het ligt er ook aan hoe druk het netwerk van Bitcoin en Ethereum is, dit kan ook een invloed hebben op de transactiekosten. 

Profile picture for user KK

Bij bovengenoemde stappen om bitcoins naar Bittrex over te zetten loop ik tegen het volgende aan.