Profile picture for user Lyrebird12

Hoi allemaal! Bitcoin is lekker aan het stijgen en ik zou graag een deel willen verkopen.

Nu is het zo dat mijn Bitcoins nog op mijn wallet staan. Deze heb ik destijds bij Mycelium aangemaakt. Ik ben nog steeds in het bezit van mijn 12 woorden.

Hoe kan ik mijn Bitcoins importeren en hoe krijg ik ze vervolgens op Bitvavo?

Bedankt alvast voor jullie altijd heldere uitleg!

Profile picture for user Joël Martina

Hallo,

Heb je de app van Mycelium al op je mobiel? Je kan je 12 woorden invullen als je de app opnieuw hebt geinstalleerd. Er wordt dan gevraagd om een backup te recoveren. Hiervoor heb je de 12 woorden nodig. Bekijk deze video en handleiding om transacties te versturen naar Bitvavo

Profile picture for user williamclark

Hoi allemaal! Bitcoin is lekker aan het stijgen en ik zou graag een deel willen verkopen.

Nu is het zo dat mijn Bitcoins nog op mijn wallet staan. Deze heb ik destijds bij Mycelium aangemaakt. Ik ben nog steeds in het bezit van mijn 12 woorden.

Hoe kan ik mijn Bitcoins importeren en hoe krijg ik ze vervolgens op Bitvavo?

Bedankt alvast voor jullie altijd heldere uitleg!

Bitcoin opnames via deze app werken de laatste tijd niet meer. Ik heb de technische ondersteuning aangeschreven, maar tot nu toe is er geen reactie gekomen. 

Profile picture for user Thomas Werkman

Hoi William!

Goed dat je de tijd neemt om jouw vragen even met ons te delen.

Ik kan het goed begrijpen dat het storten van je crypto soms wat verwarrend kan zijn omdat het op elke wallet / exchange weer anders gaat.

Je kunt gemakkelijk naar jouw wallet gaan op Mycelium en hier kiezen om jouw bitcoin te withdrawen / verzenden. Dit doe je door te klikken op send / withdraw of welke term er nu staat.

Vervolgens zoek je jouw bitcoin adres op op Bitvavo en stuur je hier je bitcoin heen!

Laat maar weten of het is gelukt, als je nog vragen hebt hoor ik het graag!

Ik zie dat je inmiddels de technische service hebt aangeschreven, dat er geen withdrawals meer mogelijk zijn is erg vervelend! Hopelijk kunnen zij je verder helpen!

Thomas