Profile picture for user Patrick Suiker

We krijgen goede vragen binnen via de mail en ik wil de antwoorden graag met jullie delen.

• Vraag: Wat is volgens jullie de eenvoudigste manier van traden waar je goed mee kan verdienen?
  • Vraag: Is Trade-Ogre" een veilige Exchange? Is het überhaupt veilig om cryptomunten op een exchange te bewaren?
    • Antwoord: We gaan er standaard vanuit dat geen één exchange betrouwbaar is, daarom zetten we cryptomunten altijd op een hardware wallet.
  • Vraag: Kan het speculeren met crypto-parels volgens jullie in de komende bullrun net zo lucratief zijn als in de vorige?
    • Antwoord: Absoluut, maar het is wel moeilijker geworden! In de vorige run had je keuze uit heel weinig muntjes en tegenwoordig zijn er duizenden bij gekomen. Het is dus steeds belangrijker om de goede van de slechte te onderscheiden. Maar eerlijk gezegd verwachten wij dat komende bull run de grootste tot nu toe wordt. Eerst kenden mensen alleen Bitcoin, maar nu kennen ze ook crypto in het algemeen. Dat kan nog wel eens voor heel veel vuurwerk gaan zorgen.
  • Vraag: Ik weet dat ik via een ATM cash Bitcoin kan kopen. Weet jij of je ook op een andere manier met cash in Nederland Bitcoin kan kopen?
    • Antwoord: Een ATM is de meest makkelijke oplossing. Ik heb wel een site voor je waarop staat waar in Nederland bedrijven zijn die Bitcoins accepteren in ruil voor cash.
  • Vraag: Maken jullie veel gebruik van decentrale exchanges?
    • Antwoord: Wij maken zelf nog niet zo heel veel gebruik van decentrale exchanges vanwege het lage handelsvolume. Mocht je er een willen gebruiken, dan is Waves een goede DEX, maar ook IDEX en Binance DEX zijn goede decentrale exchanges. Daarmee kan je rechtstreeks vanuit je hardware wallet handelen.
  • Vraag: Op AllesOverCrypto vermelden jullie Nord VPN als een goede VPN-provider. Als ik Nord VPN zoek op YouTube zoek krijg ik een x-aantal videos over de Hack die laatst heeft plaatsgevonden. Met andere woorden is Nord VPN nog een betrouwbare provider volgens jullie?
    • Antwoord: Het is bepaald niet netjes afgehandeld door NordVPN, maar de impact van deze hack was niet groot. Maar ze komen wel met het nieuws naar buiten en zijn nog steeds een van de weinige echt goede providers. En de kans is groot dat dit bij andere VPN providers ook gebeurd is, want het lag buiten de macht van NordVPN (maar bij het datacenter waar ze huurden), maar dat deze andere partijen het stilhouden. Voor mij persoonlijk is het geen reden om te switchen van VPN. Ik denk dat de enige manier om een situatie als deze te voorkomen door zelf een eigen VPN op te zetten.