Profile picture for user daniel99

Hallo allemaal ,

heb eerder al een topic geplaatst over het platform cashfx en heb echt nog een topper.

En dit is het programma qubittech dat is trade programma waar je kan starten met een bedrag van 100 dollar in bitcoins en zijn gaan dan aan de slag . Zij gaan handelen in alle crypto valuta en keren een winst uit van 0-tot 2% per dag . Iedere dag rond 17:00 wordt je winst naar je dashboard geplaatst . Ook voor dit programmaatje heb ik een linkje kan je ff rond kijken en ook aanmelden als je interesse hebt . Linkje verwijderd i.v.m. MLM/pyramideschema

Profile picture for user Robin Westra

Ik zou ver weg blijven bij dit soort bedrijven. Gratis geld krijg je nooit zomaar en het rendement wat hier beloofd wordt schreeuwt dat het een MLM/Ponzi schema is. De enige reden dat je wordt uitbetaald bij dit soort bedrijven is omdat er nieuwe slachtoffers zijn bijgekomen die dat financieren. Uiteindelijk stort het bedrijf als een kaartenhuis in elkaar, dus je kan hier maar beter zo ver mogelijk vandaan blijven. Zie bijvoorbeeld dit antwoord in onze FAQ.

Ik heb je link daarom ook verwijderd.