Profile picture for user paulensley

Hi all, ik moet mijn portfolio bij Binance binnen 48 uur afbouwen. Ik heb me ooit geregistreerd als gebruiker van Binance toen ik nog de Amerikaanse nationaliteit had. Inmiddels ben ik Nederlander en heb ook mijn nieuwe paspoort geüpload lange tijd terug. Ik kom er niet doorheen bij ze. Ik moet van Binance.com af.

Wat is de beste oplossing om met behoud van portfolio, de boel elders te parkeren?

Mijn laatste redmiddel is om alle te verkopen naar EUR en dat dan op te nemen.

Alle tips welkom.

Bij voorbaat dank,

-Paul

Profile picture for user Aernout Kolijn

Dat hangt denk ik af van wat je zelf wil met de cryptocoins. Als je de komende tijd niet weet of je in de toekomst in crypto wil blijven handelen, dan kan omzetten naar euro's en laten uitbetalen een optie zijn. 

Als je de munten wil behouden en in de (nabije) toekomst verder wil gaan handelen, dan kan je de munten overmaken naar een andere wallet. Het is dan wel van belang dat je elders een account of wallet hebt - en dat de munten daar ook naartoe kunnen worden verstuurd. Verschillende munten kunnen verschillende transactiekosten hebben, dit is ook goed om in overweging te nemen. 

Indien je de munten wil behouden, dan is het goed om per munt te controleren welke wallet ze ondersteunt. Je zou bijvoorbeeld eens op de site van Exodus kunnen kijken, om maar een voorbeeld te noemen. 

Profile picture for user paulensley

Dankjewel Aernout, direct mee aan de slag gegaan.