Profile picture for user tonburer

Is er iemand die ervaring heeft met Probits?! Ik ben ingestapt,stom misschien maar ik wilde het risico nemen.Ziet er allemaal mooi uit,en ze beloven veel.Heb internet afgestruint om reviews ,bij trustpilot veel lof,andere sites het is een scam maar wat is nu de waarheid ?!daarom graag iemand die er ervaring mee heeft,je kan alleen weten of het een scam is als je erzelf ingezetten heb.

Graag hoor ik van jullie

Profile picture for user Harm van Dijk

Hey tonburer,

Ik heb zelf geen ervaring met Probit. Op trustpilot zijn 84% van de beoordelingen 1 ster. Veel mensen noemen het een scam. 

Ik raad je aan om altijd goed eigen onderzoek te doen alvorens je geld overmaakt naar een externe partij.

Helaas zijn er veel oplichters/scammers actief in de crypto wereld. Is iets te mooi om waard te zijn? Dan is dat meestal ook zo. Bekijk onze artikelen over Crypto Scams en de meest voorkomende NFT scams.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Mochten er nog ooit vragen zijn dan hoor ik het graag.

Profile picture for user tonburer

Er zijn ook sites met dezelfde naam of naam die er erg op lijkt,jij hebt het over Probit,het is probits.io en die heeft echt veel positieve beoordelingen op trustpilot ,in ieder geval bedankt voor je uitgebreide antwoord