Profile picture for user roel

Beste mensen ik zit ergens mee in de knoop en hoop dat iemand me ermee kan helpen...

Is het mogelijk dat de ledger nano s , over een periode van enkele maanden versprijd mijn munten zelfstandig op eigen houtje over   Gaat zetten naar andere adressen wat ook op die zelfde stick staan ? 

Lijkt mij niet dat er transacties plaats vinden zonder dat iemand eraan zit toch? 

Hoop dat iemand me kan helpen ermee, mvg roel

Profile picture for user Patrick Suiker

Hallo Roel!

Je zou met je public key kunnen bekijken of er transacties tot stand zijn gekomen.

Als je bijvoorbeeld erc20 tokens hebt dan kopieer je jouw public key in de zoekbalk van etherscan.

Image
Ethereumadres invoeren in etherscan

Ik hoor graag van je of het gelukt is om dit op te zoeken.

Om verder antwoord op je vraag te geven over het veranderen van adressen. Veel wallets genereren een aantal adressen waarop je munten kunt ontvangen. Om de privacy en veiligheid te verbeteren, wordt het vaak aangeraden om na iedere transactie van adres te veranderen zodat niemand kan achterhalen hoeveel munten je in je bezit hebt. Dit is ook wat sommige wallets doen. Al deze adressen blijven gewoon van jou en zijn te bereiken door middel van jouw seed.

Schroom niet om meer vragen te stellen als er iets niet helemaal duidelijk is.