Profile picture for user Mike.

Beste allemaal,

Ik ben pas sinds een aantal weken actief op Bitvavo en probeer zoveel mogelijk van het jargon te snappen, wat dus absoluut niet wil lukken.

Ik ben een vent die altijd met zijn handen werkt en de zo genoemde crypto kreten niet begrijpt. Ik een MBO-er die leren altijd als een noodzakelijk kwaad zag 😁. Dus een normale alledaagse kerel die niet bijzonder hoog geschoold is maar daar prima mee door het leven gaat.

Afgelopen week heb ik wat filmpjes bekeken dan het team "Alles over crypto" en ik dat is voor mij nog wel te begrijpen maar zeker niet alles.

Even een Discord aanmaken, Trades overnemen, Stoploss order en veel meer van dit soort kreten en/of apps waar ik nog nooit mee te maken gehad laat staan dat ik het begrijp. Even dit en dan even dat, ik snap er werkelijk niets van.  Ik ben zoals ik al eerder zei iemand die met zijn handen werkt en dus ik ben heel goed in andere dingen.

Met alles plezier wil ik Money Mastery aanschaffen, in de hoop dat ik de kosten terug verdien natuurlijk, maar omdat ik domweg niet weet hoe ik signalen krijg, of hoe ik dit moet lezen, wanneer wat te kopen en wanneer te verkopen houd mij dit tegen, het is toch een pittig bedrag en waar ik bang voor ben is dat ik dan de crypto kreten lees en ik domweg niets van snap en daarom niet actief mee kan doen of het totaal verkeerd begrijp of implementeer. Ik loop al ruim 10 - 0 achter omdat ik het jargon niet snap en hierin dus niet mee kan komen, het lijkt voor mij wel chinees.

Wat ik als eerste instantie graag zou willen is een "SIMPELE" melding kunnen krijgen welke coins er interessant zijn en bij welk bedrag deze te verkopen, uiteraard vrijblijvend. Ook zou het heel fijn zijn om, in mijn geval, de coins te benoemen die bij Bitvavo te koop zijn. In een webinar, die ik overigens erg leuk vond, werd er een Cryptoparel onthuld maar toen ik deze op Bitvano wilde kopen was dit niet nodig. Ik moest ik een trukendoos openen om via een andere site, Kucoin, deze Radix coin te kopen en dat allerlei stappen nemen, ik ben er bijna 2 uur mee bezig geweest maar ik snapte er de ballen van en uiteindelijk met een licht opkomend hoofdpijntje en een slecht humeur mijn poging gestaakt, voor mij echt te ingewikkeld omdat ik domweg niet weet wat ik moet doen. 

Is er misschien een goed, duidelijk, en voor de leken onder ons voorbeeld van hoe Money Mastery werkt en hoe de signalen er bijvoorbeeld uit zien, want ik wil deze wel graag in normaal Nederlands kunnen lezen. Persoonlijk hoef ik niet de achtergronden van de coins uit te pluizen, dat kan ik veel beter aan de experts over laten die snappen precies waar ze mee bezig zijn. Ik wil graag op een verstandige manier wat met mijn zuur verdiende spaarcentjes doen en wat extra's verdienen. 

Wie o wie loopt er tegen het zelfde probleem aan, en veel beter nog, heeft iemand een "SIMPELE" oplossing.

Profile picture for user Harm van Dijk

Beste Mike,

Bedankt voor je eerlijke bericht!

Elk begin is moeilijk, al helemaal in deze wereld. Wij van AOC begrijpen dat en daarom hebben wij een uitgebreide (simpel te begrijpen) Masterclass cursus gemaakt. In de vorm van video's, waarin alle termen en begrippen duidelijk uitgelegd worden.

Van wat is bitcoin, hoe maak ik een account aan bij de verschillende exchanges tot en met het technisch handelen. 

Deze Masterclass is onderdeel van de Money Mastery. Wat je zou kunnen doen is de Money Mastery aanschaffen, je hebt vervolgens 14 dagen bedenktijd. Je kunt rustig kijken of het wat voor je is of niet. Zo niet? Dan krijg je uiteraard het volledige aankoopbedrag terug.

Hopelijk heb je er wat aan!

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.