Profile picture for user Marci

Goedemorgen,

Ik ben net een paar weekjes begonnen met het leren van traden in Crypto.

Ik ben allereerst begonnen met de app BLOX. Ik las dat je een gratis 10tje kreeg. Ik dacht, nou laat ik dat eens doen. Uiteindelijk werd mijn 10tje iets meer waard, en ging ik meer over crypto lezen. Ook veel filmpjes op Youtube gekeken. Nu wil ik proberen om te gaan handelen op Binance. Een compleet ander platform als de app BLOX. Ik heb wat filmpjes gezien op Youtube hoe ik een account moest aanmaken. Ondertussen is alles gedaan. Het enige wat ik nog hoef te doen is er geld opzetten en dan te gaan handelen. Ik weet hoe ik naar de Exchange moet gaan. Ik trade dan liever op ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´Geavanceerd. En weet overigens een beetje wat de opties betekenen in de grafiek en erbuiten. Nu is mijn vraag eigenlijk, ik wil nu handelen van BTC/USD en wil inzetten op een SPOT-LIMIET ORDER. Hoe werkt dit? Hoe koop ik, en hoe weet ik dat ik moet verkopen?

Graag zie ik een reactie tegemoet,

met vriendelijke groet, Marci.

Profile picture for user Joël Martina

Beste Marci,

Ik raad je aan om ons artikel over Binance te lezen en om de tutorial te bekijken van mijn collega Martijn :)

Wanneer je moet kopen en verkopen is een vraag waar ik niet zo maar antwoord op kan geven. Mocht je echt beter willen worden in traden dan raad ik je aan om onze online training te bekijken en om onze masterclass te volgen.