Profile picture for user Anne567

Beste allen,

Ik ben net een maand bezig met het handelen in Crypto's via Binance. Via de app gekocht en af en toe via de computer verkocht. Soms zie je de verkoop via de computer niet terug in de App. Waar ik jullie vooral voor benader is dat hetgeen ik via de computer heb verkocht niet wordt bijgeschreven bij mijn euro's en de aantal Crypto's hetzelfde blijven. Wel zie ik in het overzicht dat ze zijn verkocht. Nu las ik hier ergens dat je de Crypto moet omzetten naar euro's. Gezien ik niet de hele portefeuille wil verkopen doordat er op sommige nog een verlies staat. Hetgeen in mei is ingekocht moet blijven staan vanwege ze ontzettend zijn gezakt en heb ik gekozen daar op long te gaan. Een voorbeeld is dat ik in mei voor € 500,00 Veth heb gekocht, die moeten blijven staan. Daarna heb ik weer voor € 500,00 Veth gekocht en die verkocht. Nu is dit niet bij mijn euro's bijgeschreven. Als ik naar Klassiek ga, Fiat, Euro, dan geef ik het aantal Veth wat ik wil omzetten naar euro's via Verkoop, Marktorder of Limit en dan zie ik de huidige koers staan. Maar ik heb ze al verkocht. Snap er dus niets meer van. Ik hoop dat je mij verder kan helpen. Zie jullie bericht heel graag tegemoet. Alvast heel hartelijk dank. Mvg Anne

Profile picture for user fabiantirtasengadja1

Wat fijn dat je ons benadert voor wat meer duidelijkheid.
Uiteraard zijn wij bereid om jou daarbij te helpen.
Wat de issues betreft zijn er een aantal punten waar wij naar kunnen kijken.
1: Soms kan het zijn dat de apps niet goed synchroniseren met elkaar.
Vaak helpt het om te refreshen of om de app opnieuw te installeren.
2: Het kan zijn dat je ergens nog een order open hebt staan die dus nog niet is verkocht.
Daarom is het bedrag nog niet bijgeschreven.
Check in je spot wallet of Veth erin staat zo ja dan is het nog niet verkocht.Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen.
Mocht je nog wat vragen hebben of is iets niet duidelijk.
Wij staan voor je klaar.

Succes!

Profile picture for user Anne567

Hoi Fabian,

Dank je wel voor je berichtje. Dit ga ik zeker even proberen. Weet jij toevallig ook hoe ik de crypto's naar mijn euro's kan krijgen? Via de app of de computer. De app is de Binance Light want Pro vind ik nog te moeilijk. Zeg dat ik 100 Veth heb verkocht maar die zijn niet omgezet naar euro's. Ze staan nog als verkocht 100 stuks Veth.

Profile picture for user fabiantirtasengadja1

Hoi,

Ik heb wat onderzoek gedaan op mijn Binance account. Helaas heb ik Veth niet ertussen staan als coin.
Zou je misschien een screenshot kunnen uploaden zonder gevoelige informatie.

Gr Fabian