Profile picture for user daniel99

Hallo allemaal ik ben nieuw hier op het forum . 
Ik ben sinds november geïnformeerd door een collega over het trade met crypto geld . 
hij kwam bij mij met een programma dat cashfx heet . Is een makkelijk platform waar je passief en actief in bitcoins geld kan verdienen . 
Zijn er meer mensen die hier mee werken of  zijn er mensen geïnteresseerd? Ben op het moment nog twee platforms aan het testen en die werken ook zo goed .

Profile picture for user Robin Westra

Ik zou ver weg blijven bij dit soort bedrijven. Gratis geld krijg je nooit zomaar en het rendement wat hier beloofd wordt schreeuwt dat het een MLM/Ponzi schema is. De enige reden dat je wordt uitbetaald bij dit soort bedrijven is omdat er nieuwe slachtoffers zijn bijgekomen die dat financieren. Uiteindelijk stort het bedrijf als een kaartenhuis in elkaar, dus je kan hier maar beter zo ver mogelijk vandaan blijven. Zie bijvoorbeeld dit antwoord in onze FAQ.

Profile picture for user daniel99

Hey Robin ,

wat voor trade programma gebruik jij dan? Al gekeken naar programma’s zoals 212 trading maar ik heb daar gewoon nog geen idee van hoe dat werkt daarom kijk ik naar dit soort programma’ s die erg makkelijk zijn .