Profile picture for user anvanhoolst

Is er bij Bitvavo maar een view van de grafiek van 1 jaar? Kan je dit ergens aanpassen? Ik merk dat het toch wel belangrijk is dat je op alle grafieken een gelijkaardige scope neemt, bv 1 jaar, want dat geeft een heel ander beeld. Als ik de grafiek ga vergelijken met tradingview dan lijkt het heel anders omdat ik hier een veel langere periode kan bekijken... Is er een mogelijkheid om een video te maken over hoe bij tradingview en bitvavo de juiste instellingen in te stellen om van daaruit verder analyses te maken?

Profile picture for user Derek Westra

Je kan de timeframes bij Bitvavo (en tradingview) linksboven aanpassen (zie afbeelding). De candlesticks zullen dan i.p.v. 1 uur bijvoorbeeld 1 dag voorstellen. Vervolgens kan je uitzoomen door te scrollen met je muis. 

Op TradingView werkt dit hetzelfde en kan je zelfs candlesticks van een week of een maand bekijken.

We zijn al bezig met video's te maken waarin we dit uitgebreider uitleggen. Hierin laten we zien waarom timeframes belangrijk zijn en hoe je dit allemaal instelt op TradingView!

Image
Timeframe Bitvavo