Mijn status over crypto kennis is denk ik net 'starter' af en ben inmiddels al wel aardig thuis in Bitvavo, alleen wilde ik ook graag investeren in Radix. Dit gaat natuurlijk niet via Bitvavo, maar (o.a.) via KuCoin.
Ik heb de volgende uitleg gevonden hierover op deze website, tot zover is het mij (wonderbaarlijk genoeg) gelukt. Er staat wat Bitcoin bijgeschreven in mijn hoofdaccount. Alleen vanaf stap 11 ben ik het kwijt.. Dit is een IETS uitgebreider platform dan Bitvavo..
Ik heb het idee dat er wat informatie of stapjes missen, want ik kan simpelweg de knop 'exchange' op KuCoin niet vinden? En moet ik niet eerst mijn Bitcoin van mijn hoofdaccount naar een andere account (trading) brengen?
Zou iemand mij kunnen helpen met de laatste stappen???
Hoe koop ik Radix?
Radix kopen op Kucoin is een fluitje van een cent. Met deze uitleg ben je binnen enkele stappen de trotse eigenaar van EXRD.
- Meld je hier gratis aan bij Kucoin
- Druk bovenaan op Assets
- Druk op Deposit bij BTC
- Stel je Google Authenticator in (heel simpel)
- Genereer een eigen "Deposit Address" en kopieer deze.
- Maak via deze link een gratis account aan op Bitvavo
- Verifieer jezelf door rechtsboven op je naam te klikken en dan naar "Verificatie" te gaan.
- Stort geld op je Bitvavo-rekening via iDEAL
Klik hier voor meer uitleg over Bitvavo als je dit nodig hebt - Koop Bitcoin en stuur deze vervolgens naar het depositadres dat je hebt gekopieerd.
- Wacht totdat de Bitcoins op Kucoin staan
- Ga op KuCoin naar Exchange en klik EXRD aan
- Koop de gewenste hoeveelheid Radix aan.