Profile picture for user Lancel

https://nl.trustpilot.com/review/binance.com

Herkent iemand dit (de slechte reviews)?

Profile picture for user Lancel

Vooral deze riekt echt zwaar naar oplichting:

erc20 tokens gestuurd die geswapt hadden moeten zijn

De support afdeling is enorm slecht. Weten in het midden van een chat niet meer waar het over gaat en gaan maar gewoon dingen typen die niet kloppen. Wanneer je ze daar op wijst maken ze excuses en doen het 5 min later gewoon weer. En dit is ook geen uitzondering aangezien ik dit met 4 verschillende agents heb meegemaakt in een paar dagen. Deze contacten gingen over het zelfde onderwerp dat ze maar niet op konden lossen, omdat ze steeds onvolledige informatie gaven. Na dagen wachten moest ik eerst een ontvangst adres doorgeven, terwijl er eerder was afgesproken dat de order terug gestort zou worden. Dus opnieuw hetzelfde wallet address doorgegeven. Toen na dagen wachten was de afgesproken prijs die ik moest betalen voor het oplossen van het probleem ineens niet meer voldoende, vervolgens verhogen ze dit bedrag en moet ik 50 euro extra betalen om mijn coins terug te krijgen. Dit alles heeft 2 weken geduurd en de koers is met 50% is gedaald. Ze hebben aangeven 3% van mijn verlies te willen compenseren, yes! Ik kan hier nog verder over uitbreiden maar verhaal is zo lang genoeg.