Profile picture for user davepontzeele

Ik heb al een paar keer mijn wachtwoord proberen resetten om in te loggen bij the zone. 

Dit lukt precies niet; Krijg ook geen bevestigingsmail;

Kan dit misschien enige tijd duren?

Profile picture for user Thomas Werkman

Hoi Dave,

 

Vervelend om te horen dat je niet in kunt loggen!

Ik ga het even voor je nakijken. 

Dankjewel voor je berichtje.

 

Mvg,

 

Thomas

Profile picture for user p.vandevelde

Ik heb nog steeds problemen met inloggen in The Zone. Ik heb een masterclass pakket aangeschaft en zie dat ook in mijn bestellingen, maar ik kom nog steeds niet verder met de masterclass cursus te volgen en alles wat bij het pakket hoort.

Graag oplossen aub.

 

groet, 

Pascal 

Profile picture for user Thomas Werkman

Hoi Pascal,

 

Wat vervelend om te horen dat het niet lukt! Ik heb je vraag even doorgestuurd naar het Community Care team. Zij zullen even kijken wat er aan de hand is.

 

Excuses voor het ongemak!

 

Thomas

Profile picture for user p.vandevelde

@Thomas Werkman,

 

Inmiddels heb ik gistermiddag een email gestuurd naar [email protected] en [email protected] om me te beroepen op mijn herroepingsrecht en alles op te zeggen.

Ook hier heb ik nog geen mail over gekregen. Zou u hier achtereen willen gaan.

 

Met vriendelijke groet,

 

Pascal van de Velde

Profile picture for user Thomas Werkman

Hoi Pascal,

 

Ik heb het inmiddels doorgegeven aan het team en ze gaan contact met je opnemen. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben, het is druk op de mailbox en soms komen we er niet direct aan toe om te reageren. We hebben je mail ontvangen en zullen je verzoek in behandeling nemen.

 

Mvg

Thomas