Profile picture for user LSDries

Hallo 

Ik ben Dries en ik ben nog maar sinds begin maart begonnen met crypto en ik wil 1st wat leren ik ben dit ook laatste weken intensiever beginnen doen. Maar ik zoek nu eigenlijk voor een beetje feedback van mensen met ervaring ik wil leren een goede analyse te maken en op videos lijk ik alles wel te snappen maar juist wilde ik het in de praktijk toepassen en dit vond ik zeer moeilijk gwn simpel de balken trekken voor goede entry te vinden heeft me 4 uur gekost nu heb ik eindelijk iets waarvan ik denk (hoop) dat het een beetje een juiste basis is waar op kan verder gaan en ik zou dan ook willen vragen als mensen met ervaring vinden dat mijn balken op de juiste positie staan of dat ik helemaal verkeerd zit en beter terug opnieuw begin. 

Mvg Dries 

Profile picture for user Steffan Star

Hallo Dries,

Wat leuk dat je zo intensief met crypto bezig bent. Als je zo gemotiveerd bent als jij, dan heb je zeker de potentie om ver te komen. Ik snap dat het vermoeiend is dat het nu nog 4 uur duurt, maar elke keer ben je weer net iets beter en zal het weer wat sneller gaan!

Deze vraag sluit toevallig heel goed aan bij onze Crypto Signals server, daar zijn onze experts dagelijks bezig met het maken van analyses en daarom werken ze ook altijd met dit soort charts. We hebben hier een gratis open server, als je daar je vraag stelt dan kunnen zij je vast wat uitleg geven hierover! 

https://allesovercryp.to/discord-signals

Als je via de link erheen gaat, dan heb je toegang tot de gratis channels. Ik denk dat het überhaupt wel interessant is om daar even te kijken of je wat nieuwe dingen kunt leren! :) 

Hoop dat je er zo uitkomt, heel veel succes verder!

^Steffan