Profile picture for user anvanhoolst

Wie is Teeka Tiwari?

En zouden we zijn advies moeten opvolgen?

https://www.5coinsto5million.com/?source=xLR&type=external&view=LondonReal

Profile picture for user Derek Westra

Ik heb het ergens gelezen wat zijn 5 beste coins zijn (en sindsdien zijn die coins 50% van hun waarde kwijt), maar ik weet even niet meer welke het zijn. Maar dat maakt ook niet uit.

Ik ben van mening dat we deze man niet serieus hoeven te nemen. Hij zal vast wel wat van crypto af weten, maar hij is vooral een sales-man die zoveel mogelijk geld wilt verdienen. Alle beweringen die hij doet, kan hij niet waarmaken en tot nu toe heeft hij er heel veel vaker naast gezeten met zijn voorspellingen dan dat hij het goed had. Het zijn puur marketingpraatjes.

Ik zou niet te veel aandacht aan die man besteden :) 

Profile picture for user anvanhoolst

Bedankt voor je feedback.. het is idd heel erg amerikaans :-) en sales-driven.. dat maakt het heel erg moeilijk om het serieus te nemen of te weten of het ietwat betrouwbaar is

Profile picture for user joosz

Hij had vorig jaar als gratis tip chainlink gedaan en daar had je toch goede rendementen mee kunnen halen van 1.50 naar 17 euro.

Nu had hij dash als gratis tip.

Het blijft moeilijk maar toch een van de zaken die hij aantipte was het zgn count down clock voor zover ik snap net als bitcoin een halving.

Verder is een factor die meespeelt of n coin een max heeft.

Hoeveel er daar van zijn weet ik niet, maar in het geval van dash is dat wel zo en het is een bitcoin 2.0 qua techniek.

Maakt dat het dan een ideale coin om mee te verdienen, mogelijk maar de vraag is moet je er inzitten voor de verdiensten of omdat het niet te inflateren is .... dat gegeven alleen al  maakt dat je 'verdient' ... zeker als de bij druk sluizen wagenwijd open gaan.

Ik weet van het hele crypto gebeuren niets af en moet ook afgaan op wat BS is of niet.

Wie het weet mag het zeggen.