Profile picture for user Geoffrey Wintraecken

Ik ben een nieuwe gebruiker van Binance en ik vind sommige functies best moeilijk.

Daarom ben ik op zoek naar een handleiding (bij voorkeur Nederlands) die me duidelijk maakt hoe ik crypto of de USDT kan transporteren naar mijn ING-account in euro's.

Profile picture for user Patrick Suiker

Om cryptomunten van Binance om te zetten naar euro's, kan je het beste Bitvavo gebruiken.

Volg de onderstaande stappen om dit eenvoudig te doen.

1. Login in jouw Binance-account
  2. Wissel jouw cryptomunten in voor XRP of voor LTC. Met deze munten kan je namelijk goedkoop en snel crypto versturen naar Bitvavo. Bitcoin is helaas wat aan de dure kant. Hieronder zal ik het gebruik van XRP als voorbeeld nemen.
  3. Wanneer je jouw cryptomunten hebt verkocht voor XRP, dan is het tijd om dit te versturen naar Bitvavo.
  4. Maak een account aan bij Bitvavo of login in je bestaande account
  5. Zoek XRP op bij Bitvavo
    Image
    XRP opzoeken bij Bitvavo
  6. Klik op storten bij Bitvavo
    Image
    Klik op storten bij XRP op Bitvavo.png
  7. Ben je nog niet geverifieerd? Doe dit dan eerst. Zonder jezelf te verifiëren, kan je helaas geen munten omwisselen voor euro's en dit storten op je bankrekening.
  8. Kopieer je deposit adres en tag van XRP bij Bitvavo
    Image
    XRP deposit adres en tag bij Bitvavo
  9. Ga terug naar Binance en klik rechtsboven op Wallet en daarna op Spot
    Image
    withdrawal vinden bij Binance
  10. Zoek XRP op bij Binance en klik op "opnemen"
    Image
    XRP opnemen vanuit Binance
  11. Vul je gekopieerde deposit adres in (die je hebt gekopieerd bij Bitvavo). Dit kan je zien als jouw IBAN-nummer. Zorg ten tweede ervoor dat het netwerk staat op XRP, in plaats van BEP-2. Ten derde plak je de tag die je bij Bitvavo hebt gekopieerd. Als vierde vul je het aantal XRP in dat je wilt overmaken. En tot slot klik je op "Submit" om het geld naar Bitvavo te versturen.
    Image
    Withdrawal van xrp bij Binance
  12. Je zal nu een e-mail ontvangen om jouw opname te bevestigen. Bevestig deze en je munten zullen nu naar Bitvavo worden verstuurd. Afhankelijk van de drukte op het netwerk, zal dit even duren. Pak even wat te drinken, loop een rondje en na zo'n 10 à 20 minuten zal het op Bitvavo staan.
  13. Wanneer de XRP op Bitvavo is aangekomen, dan verkoop je deze voor euro's.
  14. Om de euro's op je bank te krijgen, klik je op "Tegoed opnemen" en maak je de transactie compleet.
    Image
    tegoed opnemen bij Bitvavo
  15. Gefeliciteerd! Je hebt zojuist je munten van Binance verstuurd naar Bitvavo en deze vervolgens overgemaakt naar je bankrekening!

Mocht er iets niet helemaal gelukt zijn, schroom niet om je vraag hieronder te stellen!

Profile picture for user aad van der heijden

Wat een schande dat Binance...dat is toch gewoon een criminele organisatie..gelukkig heb ik getest met een paar honderd euro die ik dus nooit meer terug zie.....

geen idee hoe ik mijn geld ooit terug krijg.

deze bovenstaande procedure kan toch helemaal nooit de bedoeling zijn om je eigen geld terug te storten ?

ik ga het wel proberen in ieder geval....maar vind het schandalig dat het allemaal mogelijk is...

in ieder geval dank voor de uitleg !! dat waardeer ik heel erg ..ik hoop dat het lukt !

vr gr... aad

Profile picture for user Steffan Star

Hey Aad,

Binance is gewoon een betrouwbare exchange. Wat is er mis gegaan daar met jouw geld? 

Als je het goed uitlegt kan ik je wellicht helpen. De uitleg hierboven is bedoelt om mensen te helpen met het overzetten van munten vanaf Bitvavo naar Binance. 

Ik hoop je verder te kunnen helpen!

^Steffan