Profile picture for user AW-22

Hi All, 

Gister een foute transactie gedaan, UNI-V2 coins vanuit mijn Metamask naar mijn Binance account, maar dan naar een Ethereum Wallet. Betreffende transactie is zichtbaar in Etherscan maar natuurlijk niet aangekomen in mijn Wallet. Iemand een idee of en hoe ik dat terug kan halen? 

Voor het advies dat leidt tot terughalen van mn coins (twv bijna 3k) wil ik $300 overmaken. 

Bvd, Ruud

Profile picture for user Lucas Felicio

Hoi Ruud!

Ik denk dat je in dit geval geluk hebt haha want je hebt het als ik het goed begrijp naar jouw eigen account verstuurd.

Binance geeft namelijk een optie om een verkeerde deposit te retrieven zolang het is verstuurd naar Binance.

Als jij voor mij naar de volgende pagina wil gaan: https://www.binance.com/en/support/faq/4d1347b4d6d44564ba44ea785703a4fd

Daarna hoef jij alleen op "Retrieve the Deposit with Self-Service Recovery" te klikken en alle stappen te volgen. Het kan wel zo zijn dat het even duurt voordat ze hierop reageren en/of het doorzetten. Binance moet dit namelijk handmatig uitvoeren.

En wat betreft de vergoeding, ik ben allang blij als het je lukt om je geld terug te krijgen! :)

Groetjes,

Lucas