Profile picture for user Gkossen

Goedemiddag,

Een tijdje geleden heb ik getracht USDT van Kucoin naar Binance over te zetten. Waarschijnlijk heb ik bij deze handeling een verkeerd netwerk gekozen namelijk KCC netwerk (niet bewust gedaan). Anyway nu zijn mijn USDT wel verzonden vanaf Kucoin en staan ze op de blockchain, echter omdat Binance KCC niet support kunnen zij de coins niet ontvangen.

Het gaat hier om bijna 2000 dollars aan USDT dus je snapt dat ik heel blij ben als iemand mij een tip kan geven om dit probleem op te lossen.

Meer informatie over de opdracht tref je hier; https://explorer.kcc.io/en/tx/0x68e2e958f66ccb4d684a94ba23f7914f9f99923b41711ccec13672ca42aff363

Heb inmiddels veelvuldig contact gehad met Binance en zij geven aan dat ik maar moet wachten op het moment dat KCC door hen wordt ondersteund (gaat niet gebeuren). En Kucoin zegt jammer meneer Kossen, wij hebben de coins verzonden dus wij hebben gedaan wat u wilde. Al met al behoorlijk balen!

Indien deze post elders onder gebracht moet worden dan snap ik dat, geen idee of "algemeen" het juiste adres is.

Alvast bedankt hiervoor,

Gr.

Profile picture for user Harm van Dijk

Goedemiddag,

Spijtig!

Het overmaken van Crypto van de ene naar de andere exchange dient altijd heel zorgvuldig te gebeuren. Het onomkeerbare karakter van de blockchain is enerzijds heel veilig maar dus ook niet meer terug te draaien.
Wanneer je cryptomunten met een foutief netwerk verstuurt gaat dit naar de verkeerde blockchain.  

Sommige exchanges hebben hier een oplossing voor en sommige nog niet. Hopelijk komt er snel een oplossing voor dit issue voor de gehele markt.

Voor nu, ik kan je helaas niet helpen met dit issue, het lijkt er op dat je coins vooralsnog niet meer terug te halen zijn.

Wij raden altijd aan om bij het verzenden van crypto eerst een test te doen met bijvoorbeeld 1 USDT zodat je kan zien of dat het werkt of niet. Mocht dit fout gaan dan is de impact niet zo groot.

Groeten Harm